יום רביעי, 9 בספטמבר 2009

Jay Z - In My Lifetime Vol. 1 - 1997

Jay Z - In My Lifetime Vol. 1 - 1997



אחרי הצלחה די גדולה של האלבום הראשון של ג'י זי שמכר המון עותקים באופן עצמאי והצליח מאוד אצל המבקרים שהכתירו אותו המלך השני של ברוקלין אחרי ביגי ג'י זי צבר לעמו המון מעריצים ופרסום וחתם דיל בדאף ג'אם.
ג'י זי החליט ללכת בדרכו של ביגי ועשה המון שירים לרדיו בעזרתו של פאפי עם שילוב של שירים בישביל "הרחוב".
יש מצב שפאפי הישתמש באלימות פיזית ובסופו של דבר הכריח את ג'י זי ללבוש את החליפות הנוצצות ביחד עם MASE ולעשות קליפים הנוצצים שמזכירים את שנות השיבעים.

האלבום מכר מעל למליון עותקים בארה"ב אבל הרס את תדמית הרחוב שלו לגמרי. המבקרים צלבו את האלבום הזה והמעריצים שלו נשארו מבולבולים וחשבו להם לאן נעלם ג'י זי של RD.

1. INTRO / A MILLION AND ONE QUESTIONS / RHYME NO MORE
למרות שזה אינטרו וכמה וורסים מחוברים השיר הזה אשכרה נשמע טוב על הביט(ים) של פרימו ועושה חשק לשמוע את שאר האלבום.

2. THE CITY IS MINE (FEAT BLACKSTREET)
הנה הנסיון הראשון של ג'י זי לעשות פופ ראפ בשקל...

3. I KNOW WHAT GIRLS LIKE (FEAT PUFF DADDY AND LIL' KIM)
הנסיון השני...השיר הקודם איכשהו היה בסדר אבל השיר הזה מזעזע.

4. IMAGINARY PLAYER
זה נשמע הרבה יותר טוב מהקודמים...ג'י זי אשכרה נשמע כמו ראפר למרות שהנושא של השיר פה זה כסף בלבד.
בכל מקרה שיר נחמד מאוד.

5. STREETS IS WATCHING
אני לא יודע למה אבל בחרו להכניס את הגירסא המצונזרת של השיר לאלבום...
בכל מקרה זה הג'י זי שאני אוהב! ביט מעולה של סקי וג'י זי נשמע טוב מתמיד.
שיר מעולה!

6. FRIEND OR FOE '98
ההמשך של השיר מהאלבום הראשון שגם הפקה של פרימו...
אחלה סטוריטלינג ושיר מעולה!

7. LUCKY ME
אם הביט לא היה כזה פופי וג'יגה לא היה כזה משעמם השיר הזה היה דווקא מעניין.
בכללי שיעמם אותי לגמרי.

8. (ALWAYS BE MY) SUNSHINE (FEAT BABYFACE AND FOXY BROWN)
לביט הזה יש פוטנציאל טוב אבל חוץ מזה השיר הזה מעפן בצורה בילתי רגילה.

9. WHO U WIT II
בדיוק כמו שג'יגה עשה עם Dead Presidents, גירסא שונה לקליפ ולאלבום והכי מצחיק גם את השיר הזה הפיק Ski.
השיר הזה אומנם לא מתקרב ל Dead Presidents אבל בהחלט שיר טוב.

10. FACE OFF (FEAT SAUCE MONEY)
ג'י זי וSauce Money קורעים את הצורה של הביט הזה שהוכן ע"י הטראקמאסטרס.
שיר מעולה!

11. REAL NIGGAZ (FEAT TOO $HORT)
האמת כשראיתי שטו שורט מופיע בשיר היו לי צפיות נמוכות ממנו אבל השיר הזה באופן מפתיעה נישמע לא רע בכלל.
הביט דורש שיפור אבל חוץ מזה שיר נחמד מאוד.

12. RAP GAME / CRACK GAME
מהשירים האלה שמשווים את תעשיית הראפ למכירת סמים...בכל מקרה Big Jaz שידוע היום כ Jaz-O הפיק את הביט הנפלא הזה שעושה את השיר הזה ללא ספק.
שיר מעולה!

13. WHERE I'M FROM
ניראה לי שעד עכשיו זה השיר של האלבום...אשכרה נותן תחושה שאתה נמצא ב Marcy(השכונה שג'י זי גדל בה).
שיר מעולה!

14. YOU MUST LOVE ME
ג'יגה מדבר על המשפחה שלו בשיר הזה...בעיקרון זה שיר מלא ברגש עם ליריקס חזק אבל הביט והפזמונים די דופקים את כל העסק בעיני.
שיר נחמד מאוד.


מסקנה:
אני לא באמת מאמין שאיזה היפ הופ הד רציני מסוגל לאהוב את האלבום הזה...חוץ ממספר שירים טובים(חלקם הקטן אפילו מאוד) האלבום הזה נשמע כמו אלבום פופ מזעזע ואני מאמין שג'י זי איבד הרבה מאוד מעריצים שרכש אותם באלבום הראשון שלו(טוב נו..הוא רכש הרבהי ותר מעריצים חדשים שכן אוהבים פופ ראפ).
אני ממליץ הורדה של האלבום הזה ולא מעבר, אישית יש לי אותו מקורי וזה כי קיבלתי אותו ב 10 או 15 שקל(שווה מאוד את הכסף :)) אבל אני לא ממליץ לאף אחד להוציא עליו יותר מ 50 שקל(והוא עולה בארץ ניראה לי 80). בכל מקרה תורידו ותשאירו לכם את השירים האהובים עליכם.
אני מביא לאלבום הזה 3 כוכבים והנה השירים הכי טובים:
Intro: A Million and One Questions/Rhyme No More
Imaginary Player
Streets Is Watching
Friend or Foe '98
Who You Wit II
Face Off
Real Niggaz
Rap Game/Crack Game
Where I'm From

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה