יום שישי, 8 בינואר 2010

2009 The Crack Spot Awards


שנת 2009 הייתה עמוסה מאוד לעומת 2008 שמבחינתי הייתה יבשה רצח, השנה יצאו כמה אלבומים ממש טובים וסינגלים חשובים מאוד ובכתבה הזאת אני אנסה לנתח בקטנה מה באמת היה לנו.





אלבום השנה:
Cormega - Born And Raised
בישבילי התחרות הייתה בין האלבום של מגה ולאלבום של רייקון אבל אישית אהבתי הרבה יותר את קורמגה, אומנם גם ריי דפק קאמבק חזק והביא אלבום חזק אבל הרגשתי שהאלבום שלו היה ארוך ודי וממולא יותר מדי בשטויות.
קורמגה עם האלבום הזה היתבגר קצת ואני בטוח שרוב מעריצי טופאק היו מזדהים בקלות עם חלק נכבד מהאלבום(Love Your Family, Journey) אבל גם מעריצי הרדקור כמוני לא ישתעממו, ההיפך.

מתחרים חזקים:
Fashawn - Boy Meets World
Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx Pt II



ראפר השנה:
Royce Da 59

איזה הרכב עשה יותר רעש השנה מ Slaughterhouse? ומי הפנים של ההרכב? רוויס כמובן.
אבל לא רק בגלל זה הפכתי אותו לראפר השנה שלי אלה גם בגלל ששיחרר בין היתר גם אלבום טוב ו EP קטן ומעולה והפגיןבשלושת הפרוייקטים האלה שעדין יש לו את זה, שהוא סטוריטלר מעולה, באטל ראפר ומה לא.

מתחרים חזקים:
Cormega
Fashawn



וורס השנה:
Cormega - Rapture (תבחרו אחד מהוורסים, שניהם מעולים)
כל השיר הזה זאת גאונות לשמה ואחד השירים שהכי אהבתי השנה, קשה לי לבחור איזה מהוורסים אהבתי הכי הרבה אבל יש לי קצת נטיה לראשון.

מתחרים חזקים:
Raekwon Feat Ghostface Killah - Gihad(הוורס של גוסט)
Masta Ace And Edo G - Little Young(הוורס של אדו)



ראפר החדש של השנה:
Fashawn
אני לא מכיר עוד ראפרים חדשים שהוציאו את הבכורה שלהם ב 2009 אז הבחירה הטיבעית שלי היא Fashawn.



מפיק השנה:
DJ Premier
ב 2008 פרימו היה חלש יחסית אבל ב 2009 ניראה שהוא קצת חזר לעצמו והפיק את האלבום של פואט שהיה מעולה, הפיק שירים לקורמגה, רוייס, M.O.P ועוד.
נקווה שלנה מוצלחת ממנו ב 2010.

מתחרים חזקים:
The Alchemist
Lil Fame AKA Fizzy Womack



האכזבה של השנה:
Rakim - The Seventh Seal
אין צורך לפרט ממש, אלבום שהיה בהכנות במשך כל כך הרבה שנים ונשמע כמו גוש חרא גדול ועוד מראפר כמו ראקים זאת בהחלט אכזבה ענקית.

מתחרים חזקים:
Capone-N-Noreaga - Channel 10
Krs-One And Buckshot - Survival Skills



קאמבק של השנה:
Wu-Tang Clan

קראתי בעוד אתר מחו"ל שוו טאנג זה אכן הקאמבק של השנה ואני נוטה מאוד להסכים עם זה. חוץ מ Chamber Music שהיה אלבום די טוב ריזה, גוסט, רייקון, קאפאדונה, רד ומט ויוגאד שיחררו אלבומים. האלבומים של גוסט, ריי ורד ומט היו טובים ואפילו האלבום של יוגאד היה נסבל ביותר.
היה גם דיבור על אלבום חדש של אינספקטה דק שהראה הרבה מאוד כישרון ב Chamber Music ובאלבום של ריי אבל הוא נידחה ל 2010 לצערינו.
בכל מקרה השנה שייכת לוו טאנג ללא ספק.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה, היה כיף לקרוא

הוסף רשומת תגובה