יום שני, 18 ביולי 2011

Revisits כן או לא?

שלום לכולם,

חשבתי על רעיון חדש בשביל הבלוג ורציתי כמובן לשאול את הקוראים שלי מה הם מעדיפים כי אחרי הכל הבלוג בשבילכם ולא בשבילי.

הרעיון הוא לעשות Revisit לסיקורים שכבר עשיתי בעבר, ואני מדבר על סיקורים ממש ישנים שעדין הייתי עושה במתכונת הישנה מי שזוכר, שהייתי מפרט בהם שיר שיר. המתכונת ההיא חובבנית בעיני וגם לא הכי נוחה לקריאה. מה שאני רוצה זה פשוט לכתוב סיקור חדש או מחודש אולי על אותו האלבום.
עוד סיבה לעשות את זה היא שהדעות שלי, והטעם שלי הישתנו והיתפתחו מאז ומה שנתתי לו ציון מסויים אז עלול לקבל ממני משהו אחר לגמרי.

החיסרון הוא שזה יצמצם משמעותית את התדירות לסיקורים לאלבומים חדשים(או יותר נכון כאלה שלא סיקרתי עדין).

בכל מקרה הנה סקר פשוט של כן ולא, אז קחו שניה ותצביעו:

survey hosting


מי שלא רואה יכולה להיכנס לפה:
http://host1.easypolls.net/poll.html?p=4e2371d6a34eb0e4fcb24f91

אשמח לשמוע את דעתכם גם בצ'אט, בתגובות או במייל אפילו.
שבוע טוב.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה