יום שבת, 10 במרץ 2012

Marco Polo & Ruste Juxx – The eXXecution - 2010

Marco Polo & Ruste Juxx – The eXXecution - 2010




ראסטי ג'וקס הוא ראפר ניו יורקי שהתחיל את הקריירה שלו אי שם בתחילת שנות האלפיים ביחד עם הקליק East Flatbush Project(על שם השכונה) עד ששון פרייס "גילה" אותו, אירח אותו בהרבה שירים שלו והציג אותו לבאקשאט שהחתים אותו בסופו של דבר ל Duck Down. הוא שיחרר את האלבום הראשון שלו, Indestructible, עוד בשנת 2008 שלא זכה לא לביקורות טובות ולא למכירות גם אבל המשיך לעבוד עם הלייבל.

מרקו פולו שבאותו הזמן התחיל לעבוד גם עם הלייבל ושיחרר אלבום כבר עם טוריי היה צריך להפיק כמה טראקים לפרוייקט החדש של ראסטי אבל בגלל כימיה טובה בינהם שניהם החליטו לעשות אלבום שלם ביחד בדומה לאלבום של מרקו פולו עם טוריי, האלבום הזה גם מכר די טוב וזכה לביקורות טובות תודות לתמיכה של מרקו פולו.
בתור אורחים הם הביאו את חבריהם לייבל Black Moon, Sean Price, Rock ואת פרדי פוקס. הם גם גייסו את DJ Revolution שיעשה להם סקראצ'ים בשניים מהשירים באלבום וגם את DJ Evil Dee באחד השירים(בשיר של בלאק מון, מה שבעצם "השלים" את ההרכב).


האלבום נפתח מעולה עם לופ קלידים מעולה של פרקו פולו והרבה אגו של ראסטי ומשיר אינטרו קצר יחסית בעל וורס אחד בלבד ומופע סקראצ'ים מכובד של DJ Revolution לקראת הסוף הופך לאחד השירים היותר טובים באלבום. האלבום ממשיך לעקוב אחרי הקונספט של "ההוצאה להורג"(ע"ש האלבום) בצורה די טובה עם אגו ראפ די טוב מצידו של ראסטי ועוד פעם מופע סקרצ'ים מרשים ביותר של DJ Revolution בסוף.
השיא של האלבום אבל מגיע כבר די בהתחלה, בשיר הרביעי, Take Money שבו מארחים ראסטי ומרקו את פרדי פוקס ורוק מהלטה סקלטה והתוצאה הסופית פשוט מעולה, ביט בועט של מרקו פולו, שלושה וורסים מלאי אנרגיה(כאשר פרדי פוקס מתעלה על השאר) של הראפרים ופזמון יהיר ביותר של ראסטי הופכים את השיר ללא פחות מקלאסיקה מודרנית ושיר דיר.
עוד שיר נהדר באלבום הזה הוא השיר השישי שבו ראסטי ומרקו מארחים את בלאק מון במלואו ביחד עם הדיג'י שלהם שדאג לסקרצ'ים וכמובן כל זה מתרחש על ביט טוב של מרקו פולו שדאג לסאונד Laid Back מושלם.
לצערינו הרמה של האלבום די הידרדרה בחלק השני של האלבום ופרט לשיר Nobody שהיה גם סינגל עם קליפ והכל, לא היה משהו מעניין מדי בשאר האלבום עד שיר הסגירה, You Can't Stop Me, שגם הוא היה לא רע בכלל וסוגר את האלבום עם טעם באוזניים.


האלבום הזה מתחיל די טוב ולקראת האמצע מאבד גובה ואני מניח שההתחלה הטובה הייתה בזכות האורחים הטובים והביטים המעולים של מרקו שגם הם ירדו קצת ברמה אחרי הטראק השישי. ראסטי הוא לא ראפר ממש טוב, הוא אחלה באטל ראפר אולי ויודע לעשות אגו אבל לא הרבה מעבר לזה מה שמתחיל להימאס מהר מאוד. מרקו פולו לעומת זאת היה אחלה לאורך כל האלבום ללא נפילות של ממש והביא כמה ביטים לא פחות מקלאסיים כמו The eXXecution Intro ו Take Money.
קניה של האלבום הזה בישראל לא אפשרית אבל גם אם כן הייתה לא הייתי ממליץ על זה ממש כי תאכלס האלבום הזה הוא חצי נהדר חצי לא מעניין. פשוט תורידו אותו ושמרו לכם את השירים הטובים.
אחרי קצת מחשבה הגעתי למסקנה לתת לאלבום הזה 2.5 כוכבים, לא ציון נוצץ במיוחד אבל שהחלט בזכות השירים הטובים שלו שווה הצצה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה