יום ראשון, 14 ביוני 2009

Kool G Rap And DJ Polo - Live And Let Die

Kool G Rap And DJ Polo - Live And Let Die







האלבום השלישי והאחרון של ג'י ראפ ופולו ביחד הגיע שנתיים אחרי האלבום השני שלהם. אחרי האלבום הזה הם נפרדו והלכו בדרכים נפרדות, קול ג'י ראפ טען שהיה הזמן שלו ללכת "סולו".
הסינגלים מהאלבום Ill Street Blues ו On the Run היתנגנו הרבה ב MTV וב BET והאלבום בהתלחלה מכר לא רע אפילו אבל הלייבל שלהם הפסיק את היצור של האלבום בגלל התוכן המילולי של האלבום ובגלל העטיפה שהופיעה בה תמונה של הוצאה להורג של שוטרים.

גם הפעם הצמד החליט לגוון והביא הפעם מפיק מהמרעב בשם Sir Jinx שעבד עם אייס קיוב שיפיק את רוב האלבום. בנוסף הביאו את הטראקמאסטרס שיפיקו מספר שירים.
גם האורחים חוץ מביג דדי קיין היו מוזרים: Scarface, Bushwick Bill ואייס קיוב.
בסופו של דבר התוצאה הייתה טובה מאוד והאלבום היתקבל בברכה ע"י המסקרים וע"י המערצים כאחד.

1. INTRO
נהה...

2. ON THE RUN
סטוריטלינג מאוד מעניין של ג'י ראפ שהחליט שנמאס לו להיות נער שליחים למאפיה והחליט לקחת את הכסף ואת הסמים שהיו בידיו.
שיר מעולה לפתיחה!

3. LIVE & LET DIE
אחרי פתיחה ארוכה ולא מעניינת השיר מתחיל, הביט נשמע מדהים וג'י ראפ עושה עבודה מעולה וזורם עליו בצורה טובה מאוד.

4. CRIME PAYS
ביט מעולה לשיר הזה וגם פה ג'י ראפ קורע אותו עם הפלואו שלו.
ואם זה משנה לכם השיר טיפה יותר מ2 דקות, בעיני זה חשוב לעשות שירים קצרים לבעלי בעיות ריכוז

5. HOME SWEET HOME
אני יכול להגיד את אותו הדבר על השיר הזה, קצר ומעולה.
בכל מקרה הביטים עד עכשיו נשמעים מעולה אבל יש בהם משהו מונוטוני כזה ולקח לי הרבה מאוד שמיעות עד שבאמת נכנסתי לאלבום הזה.
טוב אני לא יתחיל לרדת מהנושא יותר מדי אז אני אסכם את השיר הזה בכך שקול ג'י ראפ לא מאכזב גם פה.

6. TRAIN ROBBERY
אוקי השיר טוב והכל אבל הקטע שהוא אונס מישהי גרם לי להרים גבה. הוא לא טען באלבום הקודם שלו שהוא מכונת סקס וכל הבחורות רוצות אותו? :\
בכל מקרה אחלה סטוריטלינג.

7. NO. 1 WITH THE BULLET(FEAT. BIG DADDY KANE)
בעיני רבים השיר הכי טוב באלבום בין היתר בגלל ההופעה המעולה של קיין.
להגיד את האמת? גם אני חולה על השיר הזה ואם הוא לא הכי טוב באלבום אז בטח מה3 הכי טובים לפחות.
אני יודע שאין צורך להגיד את זה אבל שיר מעולה.

8. OPERATION CB
השיר הקודם וזה כנראה מתחרים על השיר הכי טוב באלבום בעיני, שיר מצחיק ביותר וסטוריטלינג לא רע בכלל.
אני לא רוצה להרוס לכל מי שלא שמע את השיר אז אני לא אפרט בדיוק על מה השיר אבל תצפו לצחוק והרבה.

9. STRAIGHT JACKET
כל הביטים עד עכשיו הופקו ע"י JINX וג'י ראפ אבל זה הופק ע"י טראקמאסטרס. הבית לא רע בכלל אבל אישית לא ממש התחברתי לשיר הזה.
לא מהאהובים עלי באלבום.

10. ILL STREET BLUES
גם השיר הזה הפקה של הטראקמאסטרס ולא כמו השיר הקודם לדעתי הוא ממש טוב.
שיר רגוע מאוד שיגרום לכם להיתיישב בכיסא, להישען אחורה(ואם יש לכם משענת זזה לאחורה למצב שכיבה כמו אצלי אז הרווחתם עוד יותר ) לעצום עיניים ופשוט להינות ממנו.
שיר מעולה.

11. GO FOR YOUR GUNS
הביט הזה לא הכי טוב באלבום אבל גם יחסית סבבה, ג'י ראפ לא מאכזב כהרגלו ואפילו מצליח להחזיק את הריכוז שלי למשך כמעט 5 דקות

12. LETTERS
הביט בשיר הזה נשמע מעולה ואני חושב שעד עכשיו הכי טוב מהביטים של ג'ינקס.
מבחינת ליריקס השיר לא מאכזב גם, שיר מעולה!

13. NUFF SAID
עוד שיר קצר ומעולה, מה שאני אוהב בקול ג'י ראפ בכללי שהוא לא משחק אלה קופץ לשיר ישר עם כל מה שיש לו ומעיף לך את הכובע, בשיר הזה הוא מפגין את היכולת הזאת יופי.

14. EDGE OF SANITY
ג'י ראפ מוריד כמה הילוכים ומראפראפ לאט בשיר הזה ובוחר להעביר לנו מסר עם משמעות מאוד חזקה(לפחות בעיני).
אחלה שיר!

15. FUCK-U MAN
הנה עוד הפקה של טראקמאסטרס ושומעים אגב שהיא(ו2 האחרות) שונה מכל שאר האלבום...זה לא דבר רע כמובן.
בכל מקרה הנה עוד שיר יחסית איטי ומרגיעה(רק הפעם מהסר טיפה שונה.. )

16. STILL WANTED DEAD OR ALIVE
אהבתי! המשך לשיר מהאלבום הקודם.
וגם בשיר הזה בדומה לקודם ג'י ראפ חוזר לזרימה המהירה שלו וחותך דרך הביט הזה כמו סכין חמה שחותכת חמאה.

17. TWO TO THE HEAD(FEAT. SCARFACE, BUSHWICK BILL & ICE CUBE)
שילוב מאוד מוזר של ארבעת הראפרים האלה אבל לא דבר רע בהחלט.
נחמד לראות ראפרים מערבים, דרומיים ומזרחים עובדים ביחד באותו השיר.
שיר מעולה לסגירה.


מסקנה:
האלבום האחרון של הצמד הנפלא הזה(אל תדאגו ג'י ראפ עוד הוציא כמה אלבומים אחרי זה פשוט בלי פולו) והם מסיימים את השותפות בינהם בצורה מעולה עם אלבום ממש טוב.
לביטים באלבום יש תחושה קצת של מונוטוניות והפלואו של ג'י ראפ נותה לחזור על עצמו יותר מדי אבל עדין האלבום נשמע מעולה. מה שכן טיפה הפריע לי באלבום הזה גם זה האורך שלו...אישית אני חושב שאלבומים ארוכים זה מעצבן ולדעתי לשמור על אלבום של 12-14 שירים זה אידיאלי וכל שיר 2.5-3.5 דקות.
אני עדין חושב שהאלבום הראשון שלהם היה הכי טוב למרות שזה מאוד מתקרב לשם ולכן קניה של האלבום מאוד באה בחשבון בתנאי שאתם מוצאים אותו.
אני נותן לאלבום 4.5 כוכבים ולא ממש מצאתי באלבום שירים שלא התחברתי עליהם חוץ מ Straight Jacket שגם היה סביר יחסית.

1 תגובות:

יובל אמר/ה...

תודה אחי סיקור מעולה רק אני הייתי נותן 5 :P

הוסף רשומת תגובה