יום שבת, 27 בפברואר 2010

Big Daddy Kane - Prince Of Darkness - 1991

Big Daddy Kane - Prince Of Darkness - 1991



האלבום הרביעי של קיין ואולי הנסיון הכי גדול שלו לגוון בסטייל שלו. האלבום הקודם התחיל משהו שונה אצל קיין, קיין התחיל להישתמשביותר סאמפלים של סול ובאלבום הזה הדבר הזה בולט במיוחד ואפילו קיצוני מאוד אפשר להגיד.
השינוי הזה שלו היה קצת שנוי במחלוקת ולא תמיד זכה לברכות מהמבקרים או מהמעריצים וחלק לא קטן משניהם מחשיבים את האלבום הזה כהחלש שלו.
מה שגם האלבום הזה גם לא ממש מכר טוב וגרם לקיין קצת בעיות עם הלייבל שלו(ובעתיד גם החליף לייבלים אבל זה נושא אחר כבר).

בדומה לשני האלבומים הקודמים שלו קיין המשיך לנסות להפיק את האלבומים שלו בעצמו חוץ ממספר מצוצם של שירים כללו מפיקים אחרים כמו: Michael Warner, T.R. Love והדיג'י שלו Mister Cee.
האורחים באלבום הזה כללו את: Alyson Williams, Q-Tip, Busta Rhymes, Mister Cee ואחיו הקטן Little Daddy Shane.
אז ניראה מה קיין עשה הפעם...

1. PRINCE OF DARKNESS
פתיחה לא רעה בכלל אלבום עם ביט ממש טוב ומרגיע של קיין בכבודות ובעצמו, וקיין מסביר לנו טיפה על הקונספט של האלבום הזה.
קצת יותר מדי פרוטי בישביל הטעם שלי אבל אחלה שיר.

2. THE LOVER IN YOU
הנה סוג של הרצאה של קיין ב"איך להיות מאהב יותר טוב".
בדרך כלל אני לא מת על סוג שירים כאלה במיוחד כשזה בא מקיין ומבזבז את הכישרון שלו על זה..וזה לא ממש שונה מכל השאר.
לא ממש אהבתי.

3. GIT BIZZY
זה הרבה יותר טוב, אומנם זה אפילו לא קרוב להכי טוב של קיין אבל זה סבבה לגמרי.
בכל מקרה אהבתי.

4. OOH, AAH, NAH-NAH-NAH
זה יותר כמו הקיין שאני אוהב לשמוע! גם זה כמובן לא מהכי טובים שלו אבל זה בהחלט לא רחוק משם.
אם לא הפזמון הטיפשי הזה אני חושב שזה היה שיר ממש ממש טוב.

5. BROTHER BROTHER(FEAT. LITTLE DADDY SHANE)
אוקי זה לא גרוע אבל זה גם לא ממש טוב, הליריקס לא רע בכלל אבל השיר הזה די משעמם.
בכל מקרה נחמד מצידו של קיין להביא את אחיו הקטן לתעשיית המוזיקה(ובעתיד שניהם יעשו שיר ממש טוב, חכו לסיקור הבא על קיין).

6. GROOVE WITH IT
אם הביט לא היה כזה גרוע הייתי דווקא אוהב את השיר הזה כנראה, אבל המצב הוא שהביט מעפן וגורם לי להעביר תמיד אחרי הדקה השניה בערך.

7. I AM NOT ASHAMED(FEAT. ALYSON WILLIAMS)
תהרגו אותי אבל אין לי מושג מה קיין חשב לעצמו כשהו עשה את השיט הזה.

8. TROUBLED MAN
אחרי פתיח של דקה בערך שלא נחוץ לגמרי בעיני מתחיל השיר והופך לשיר ממש טוב אני חייב לציין, הפתיעה אותי האמת.
בכל מקרה אחלה שיר!

9. T.L.C.
אני לא ממש אוהב את הביט הזה אבל קיין דופק פה הצגה מעולה וקשה שלא לאהוב את השיר הזה..לפחות קצת.
בכל מקרה שיר טוב.

10. FLOAT
אם השיר הזה היה בדקה וחצי קצר יותר הייתי אוהב את זה אבל הוא מתחיל לשעמם לקראת האמצע...
סורי קיין.

11. COME ON DOWN(FEAT. Q-TIP & BUSTA RHYMES)
כאחד שלא אוהב את קיו טיפ אני באופן מפתיע אוהב את השיר הזה...ולא בגלל קיו טיפ כמובן אבל באסטה ריימס די מרשים פה ואפילו יותר מקיין, וואלה?? כן!
בכל מקרה אחלה שיר.

12. DEATH SENTENCE
קצר וקולע, ככה אני אוהב את קיין! עד עכשיו בין השירים היותר טובים באלבום.
שיר מעולה!

13. GET DOWN
זה לא רע אבל זה גם לא ממש טוב...לא יודע אולי היו לי צפיות גבוהות מדי בגלל השיר הקודם.
בכל מקרה שיר נחמד.

14. RAW 91
זה ללא ספק אחד הדברים הכי טובים שקיין עשה אי פעם ואני האמת מופתע רצח למצוא את זה דווקא באלבום הזה. קיין פשוט צריך להפסיק לנסות להיות יצירתי ולעשות קצת יותר מהשיט הזה.
שיר מעולה!

15. DJS GET NO CREDIT(MISTER CEE)
הדיג'י של קיין מקבל סולו קצר ומדבר עד כמה זה לא הוגן החוסר יחס כלפי הדיג'אים.
בכל מקרה לא רע לסגירה.


מסקנה:
האלבום הזה בהחלט מאכזב לעומת העבודות האחרות שלו אבל לא לגמרי מאכזב ויש פה כמה דברים ממש מעניינים ששווה לשמוע. מסתבר שחוץ מלהיות ראפר מעולה קיין גם מפיק ממש טוב ומראה את זה לא רע בכלל באלבום הזה.
בכל מקרה אני לא הולך להמליץ לכם לקנות את האלבום רק אם אתם ממש שרופים עליו ופשוט חיייבים את כל האוסף שלו, אבל הורדה של האלבום בהחלט באה בחשבון.
אני מביא לאלבום הזה 3 כוכבים והנה השירים הכי טובים באלבום:
Prince of Darkness
Git Bizzy
Ooh, Aah, Nah-Nah-Nah
Troubled Man
T.L.C.
Come on Down
Death Sentence
Raw '91

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה