יום שישי, 26 בפברואר 2010

פינת השירים הנדירים, רמיקסים, לא משוחררים וקשים להשגה.



היום אני מביא לכם 4 שירים לא מוכרים כמעט וחבל שכך,
נתחיל בבחור אחד ששמו Dark Skinned Assassin שעבד בקטנה עם וו טאנג בתחילת הקריירה שלו ועם המפיק RNS. בשנות התישעים הקריירה שלו נתקעה ולא הלכה לשום מקום עד לאחרונה שהוא חזר עם שם חדש(Dr. Ama) ועד היום אם אני לא טועה שיחרר 2 אלבומים.

בכל מקרה זה בין השירים הבודדים שהוא עשה בשנות התישעים:





השיר הבא הוא של ההרכב Demastas ביחד עם הראפר Nine. אין לי מידע עליהם חוץ מזה שהם עבדו עם Nine פה ושם וזהו..
בכל מקרה הם סימפלו בצורה מעולה את השיר Top Billin ובכללי עשו שיר מעולה.





גם על ההרכב הבא אין לי מידע אני רק יודע שהם מביאים איתם סאונד הרדקור קודר סטייל מוב דיפ(לפחות הביט) שנשמע מעולה פשוט. מי שאוהב את האלבום Hell On Earth כמוני יאהב את השיר הזה מאוד.





הבחור הזה יותר מוכר משלושת הקודמים כי הוא עבד עם EPMD לפני שניסה לפתוח בקריירה שלו שגם היא לא הלכה ממש בסופו של דבר...בכל מקרה שיר מעולה פשוט!


http://www.zshare.net/audio/730647600c107179/

צפו לעוד עידכונים בקרוב...

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה