יום שישי, 9 באפריל 2010

Masta Ace And Edo G - Arts And Entertainment - 2009

Masta Ace And Edo G - Arts And Entertainment - 2009


מאסטה אייס ואדו ג'י שניהם חלוצים וראפרים מאוד וותיקים עוד מסוף שנות השמונים, אני לא יתחיל לפרט על הקריירה שלהם כי זה יקח לי לפחות 5 פסקות וזה סתם ישעמם אותכם אבל אני יכול להגיד שהקריירות של שניהם היו לא הכי מוצלחות בעולם, לפחות לא כמו שהן היו צריכות(של מאסטה אייס היה יחסית טוב יותר).
אני לא בדיוק יודע מה הוביל את שניהם להיתאחד ולעשות אלבום משותף ביחד אבל זאת הבהחלט הייתה יוזמה מעולה וקיבלה הרבה מאוד ברכות מהמעריצים שלהם מכל קצוות תבל.
אני זוכר אישית כשרק יצא הסינגל הראשון Little Young והווידאו שלו פורסם ויוטוב אישית זה היה בין הפרוייקטים שיותר ציפיתי להם ב 2009. כשהאלבום יצא סוף סוף לקראת סוף השנה הרבה אנשים היו טיפה מאוכזבים, אולי בגלל שהסינגל הראשון היה כל כך טוב ורמת הציפיות משני הכלבים הזקנים האלה הייתה גבוהה מדי.
בכל מקרה לאלבום הזה הם הביאו מפיקים מהשורה הראשונה שיעבדו על האלבום ובינהם: M-Phazes, DJ Supreme One, Baby Dooks, Double O, Frank Dukes, Rain, Pav Bundy וה- DJ Spinna.
האורחים כללו את: Marsha Ambrosious, Posdnuos, Light, Doitall, Du Kelly, Jamelle Bundy, Chester French, Pav Bundy, KRS-One ו Large Professor.

1. T.V. NIGHT
אוקי האלבום בנוי כקונספט של תוכנית טלווזיה וזה האינטרו שמתחיל את "התוכנית".

2. HANDS HIGH
שמעתי הרבה סאמפלים טיפשיים בחיים שלי אבל זה לוקח את המדליה כנראה...
הביט הזה די מעפן למזלם הליריקס סבבה ומציל את השיר הזה פחות או יותר.
בכל מקרה שיר נחמד.

3. FANS(FEAT. LARGE PROFESSOR)
הקונספט הזה נעשה מלא פעמים אבל זה לא אומר שהוא לא טוב או לא חשוב! הערכה למעריצים זה תמיד משהו שמבורך בעייני במיוחד כשמביאים את לארג' פרופסור...
בכל מקרה שיר מעולה!

4. A'S & E'S(THIS IS WHAT WE DO)(FEAT. MARSHA AMBROSIOUS)
וואו, עכשיו זה משהו יותר מעניין. שני הראפרים משתמשים בוורסים שלהם באותיות A ו E כמה שיותר ואשכרה יוצא מזה הגיון(A של אייס וE של אד כמובן).
בכל מקרה שיר מעולה!

5. ROCSI
סקיט...

6. LITTLE YOUNG
ה-סינגל ואחד השירים היותר טובים של 2009 בעיני.
ביקורת ונקודת מבט צינית מאוד על התעשיה ועל מאות הראפרים "הקטנים" ו"הצעירים". אני חייב לציין שהיתלהבתי רצח כשראיתי את הקליפ וגם בגלל שהוא עשוי ממש ממש טוב(חפשו ביוטוב ולא תתחרטו).
בכל מקרה לא רוצה להרוס אבל זה השיר הכי טוב של האלבום..

7. REMINDS ME
וייב מאוד נחמד יש לשיר הזה אבל לא יודע...משהו חסר פה ואני לא יודע על מה להצביע.
בכל מקרה שיר נחמד רצח בסופו של דבר.

8. BLACK ICE INTERLUDE
קצת קריאת שירה מפיו של המשורר בלאק אייס...

9. GOOD MUSIC(FEAT. POSDNUOS & LIGHT)
דיג'י ספינה הביא לפה ביט ממש אבל ממש ממכר אבל פזמון האוטוטיון הזה הורס חזק, אפילו שאני בטוח שהוא נעשה פה בכוונה כדי להעביר נקודה מסויימת.
בכל מקרה אחלה שיר.

10. POWER OUT
סקיט...

11. PASS THE MIC(FEAT. KRS-ONE)
אני יודע שעל הנייר הזה הזה בטח ניראה כמו משהו שעשוי מזהב אבל תאכלס זה סתם חרא.
טוב זה לא חרא אבל זה גם לא ממש טוב...לא ממש אהבתי את השיר.

12. OVER THERE
סולו של אדו והוא מראה לנו שהוא בהחלט טוב גם בלי אייס(אבל את זה ידענו תמיד כנראה..).
בכל מקרה חברתי שהביקורת הנוקשה כלפי התעשיה כבר מוצתה ב 4 שירים האחרונים אבל לא....
שיר סבבה.

13. ROUND & ROUND(FEAT. DOITALL & DU KELLY)
אייס, אדו וחברים מדברים על איך הם היו מסביב לעולם בהופעות וכאלה...נושא טיפשי? כן! שיר גרוע? לא!
בכל מקרה אהבתי את השיר הזה.

14. HOT WANGS
סקיט...

15. EI8HT IS ENUFF
כן מיצינו כבר את זה שאייס ואדו הם ה-ראפרים וכל השאר לא... אפשר לעשות שיר על משהו אחר??
בכל מקרה חוץ מהקטע שהנושא טחון השיר סבבה.

16. HERE I GO AGAIN(FEAT. JAMMELE BUNDY)
סוף סוף שיר עם נושא ומקורי ומעניין! בכל מקרה הפעם הם החליטו לדבר קצת על הקריירה הלא הכי מוצלחת שלהם והמתנה הנפלאה של לייבלים עצמאיים.
חוץ מהקטע שירה בסוף שהיה מיותר אחלה שיר!

17. YOU ME & SOME SNACKS
סקיט שמוביל לזה...

18. DANCING LIKE A WHITE GIRL(FEAT. CHESTER FRENCH & PAV BUNDY)
זה היה ביזבוז מוחלט של 5 דקות מהחיים שלי...

19. OUTRO
וסיימנו..


מסקנה:
כמו שאמרתי באינטרו הפרוייקט הזה הוא צפיה למשהו ענקי אבל אחרי ששומעים אותו כמה פעמים בעצם מבינים ששניהם לא מביאים משהו חדש ומעבר לזה הם מרבים להישמע כאילו נגמר להם האוויר בריאות.
עדין, יש כמות לא קטנה של שירים מאוד טובים באלבום הזה וביטים ממש טובים(זה של ספינה עדין מסובב לי את הראש..) אבל להגיד שזאת קלאסיקה מודרנית או משהו כזה, זה יהיה ממש חטא.
עדין למרות החיסרונות באלבום הזה יש קצת יותר יתרונות ובמצב של היום אלבומים טובים זה נדיר ולכן אני הולך להגיד לכם לתמוך בהם אם אתם יכולים ולקנות את האלבום.
אני מביא לאלבום הזה משהו בין 3.5 ל 4 כוכבים והנה השירים הכי טובים באלבום בעיני:
Fans
A's & E's
Little Young
Reminds Me
Good Music
Over There
Round & Round
Ei8ht Is Enuff
Here I Go Again

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה