יום רביעי, 23 ביוני 2010

Chamillionaire - The Sound of Revenge - 2005

Chamillionaire - The Sound of Revenge - 2005


Chamillionaire התחיל את הקריירה שלו ביחד עם הראפר Paul wall ועם ההרכב שלו Color Changin Click והוחתם לייבל המקומי Swisha House. לא ממש הלך לו שם אז הוא וחברו Paul Wall חתמו דיל בלייבל עצמאי Paid In Full Records.

האלבום שלהם Get Ya Mind Correct הפך להצלחה מחתרתית ענקית ומכר מעל 100 אלף עותקים באופן עצמאי והיה מועמד לפרס Independent Album of the Year עם אמנים כמו Little Brother ו קורמגה(שזכה בסוף אבל נסיון נחמד קאמליוניר). אחרי זמן קצר הדרכים של קאמיליניר ופאל וואל נפרדו וכל אחד הלך לדרכו.
Cham פתח לייבל משלו והוחתם ל Universal והתחיל לעבוד על אלבום הראשון שלו אצל Universal.
האלבום היתקבל יפה מאוד ע"י המבקרים ובסופו של דבר מכר מעל מליון עותקים בארה"ב.

1. THE SOUND OF REVENGE
פתיחה מעולה לאלבום,
אני מניח Cham מדבר על פאל וואל ומייק ג'ונס בשיר הזה שהיו לו בעיות איתם בעבר.
בכל מקרה שיר טוב.

2. IN THE TRUNK
אני לא יודע לגבי השיר הזה...הביט יותר מדי רועש והשיר הוא אגו טיפוסי יחסית.
לא משהוו מיוחד פה..

3. TURN IT UP(FEAT. LIL FLIP)
הסינגל הראשון מהאלבוםף כן לא Ridin כמו שהרוב חושבים. הסינגל הזה פשוט לא הצליח ממש ואנשים נוטים לשכוח אותו.
בכל מקרה אם היו מעיפים מפה את פליפ אני חושב שהשיר הזה היה טוב אבל הבית שלו בסוף קצת דופק את העיניינים.

4. RIDIN'(FEAT. KRAYZIE BONE)
הסינגל השני והכי מצליח שלו מהאלבום, השיר הזה הפך לסוג של תופעה ענקית ולפי מה ששמעתי הסינגל הזה בלבד הפך את קאמיליוניר למליונר(צלצולים, הורדות וכל אלה).
בכל מקרה אישית מאוד אהבתי את השיר.

5. NO SNITCHIN'(FEAT. BUN B)
לפי השם של השיר אפשר להבין על מה הוא מדבר...
בכל מקרה נושא די לעוס ומעצבן, לא ממש אהבתי.

6. SOUTHERN TAKEOVER(FEAT. KILLER MIKE & PASTOR TROY)
השיר הזה הוא די טוב אבל אני חושב שהוא היה יכול להיות מעולה אם לא הוורס השלישי של Pastor Troy שסתם מעפן ומפריע שם.

7. RADIO INTERRUPTION
שיר טיפה איטי יותר משאר האלבום ולא מהאהובים עלי בגלל שקאם לא ממש מסתדר עם הביט הזה(ככה זה ניראה לי לפחות).

8. FRONTIN'
מעפן

9. GROWN AND SEXY
הסינגל השלישי שגם היה הצלחה ענקית ושיר לא רע ממש.
סוג השירים האלה זה לא הסטייל שלי אבל נחמד לשמוע אותו מדי פעם.

10. THINK I'M CRAZY(FEAT. NATALIE)
ללא ספק אחד השירים היותר טובים שלו, לא מצאתי נקודת חולשה אחת...הפלואו שלו, הליריקס והסטוריטלינג פשוט מעולים פה.
אז קאם מדבר על איך הוא פגש בחורה בבר ומשם העלילה מתסבכת מאוד והסוף מאוד מוזר ומפתיע.
שיר מעולה!

11. RAIN(FEAT. SCARFACE & BILLY COOCK)
אז קאם החליט לעשות שיר עם מסר חיובי...טוב נו אני אהבתי את זה מאוד אישית בעיקרון בגלל סקארפייס שגונב את ההצגה פה.
שיר מעולה!

12. PICTURE PERFECT(FEAT. BUN B)
קאמיליוניר עושה את חיקוי ה UGK שלו(או מנסה לפחות) ואפילו יושב על ביט ממש דומה למה שהם עשו פעם ולא רק זה הוא גם מארח את Bun B.
קצת חסר מקוריות אבל שיר טוב.

13. FLY AS THE SKY(FEAT. LIL WAYNE & RASAQ)
הוא היה חייב להביא לפה את אח שלו ואת ווין הקטן? :\ חרא של שיר.

14. PEEPIN' ME
עוד שיר לבחורות אבל לא מעניין ממש.

15. VOID IN MY LIFE
קאם מדבר על הילדות שלו קצת ועל איך זה לגדול בבית מפוצל דתית(אחד ההורים שלו מוסלמי והשני נוצרי).
שיר ממש טוב אני חייב לציין וגם כן אחד הטובים שעשה בקריירה שלו.

16. OUTRO
זה לא משהו מיוחד אבל גם לא גרוע..נחמד לסגירה.


מסקנה:
לא הרבה אנשים שמעו את האלבום שלו עם פאל וואל שיצא כמה שנים לפני האלבום הזה אבל הסטייל שלו מאוד היתבגר מאז האלבום ההוא(שהרוב היתרכז בכסף, מכוניות ובחורות).
האלבום לא איזה קלאסיקה מודרנית ומלא בשירים לא טובים אבל באותו הזמן יש בו מלא שירים טובים גם והייתי אומר שזה אלבום סביר בהחלט ומעבר לזה הייתי ממליץ לכם לקנות אותו אפילו. אני את שלי קניתי בטוואר רקורדס \.
אז אני מביא לאלבום הזה 3 כוכבים והנה השירים הכי טובים:
The Sound Of Revenge
Ridin'
Southern Takeover
Think I'm Crazy
Rain
Picture Perfect
Void In My Life

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה