יום ראשון, 6 ביוני 2010

MF Grimm


MF Grimm(נולד כ Percy Carey ב 11 ליוני 1970) היה ידוע גם כ The Grim Reaper בתחילת הקריירה שלו הוא ראפר מחתרתי אמריקאי, מפיק מוזיקלי וכותב קומיקס מניו יורק.

Percy Carey גדל במנהטן שבניו יורק והיה שכן לשחקן Morgan Freeman שאירגן לו תפקיד משחק בסדרה רחוב סומסום כשהיה ילד והוא שיחק בסדרה במשך 4 שנים.
בתיכון הוא התחיל להיכנס יותר חזק להיפ הופ והתחיל לכתוב.

מוקדם מאוד בקריירה שלו הוא והדיג'י Roc Rida הקימו הרכב בשם The Gravediggaz(לא להיתבלבל עם ההרכב של ריזה ופרינס פול) אבל ההרכב לא שיחרר לעולם חומרים ממשיים.
Grimm היה אמור להופיע בשיר Live At The Barbeque של ההרכב Main Source במקום נאס(השיר הזה הייתה ההופעה הראשונה של נאס בהיפ הופ) אבל לא הגיע לסטודיו בזמן כי נתקע בפקקים ונאס הקליט וורס במקומו.
חוץ מזה בתחילת שנות התישעים הוא הקליט חומרים עם אמנים כמו Kool G Rap(הופיע באלבום הסולו הראשון שלו) ואצל ההרכב KMD(ומשם הכיר את MF Doom).

בשנת 93 Grimm הישתתף ב World Supremacy Battle שאז הייתה התחרות באטלים הכי גדולה, וביסס את עצמו כבאטל ראפר ברמה. באותה השנה הוא שיחרר את הסינגל הראשון שלו So Whatcha Want Nigga? והופיע עם המון ראפרים מפורסמים ויצר עניין אצל הלייבלים הגדולים.

בשנת 94 Grimm שרד נסיון היתנקשות ונורה 7 פעמים בגוף ובראש וכתוצאה מזה הפך לחירש, עיוור, הדיבור שלו נפגע והפך למשותק ברגליים. למרות מה שהרופאים אמרו Grimm הצליח להחלים טוב והצליח להחזיר לעצמו את השמיעה, הראיה ואת הדיבור באופן מלא אך עדין נשאר משותק ברגליים.
Grimm המשיך בקריירת הראפ אחרי ההחלמה שלו ושיחרר עוד מספר סינגלים ושיחרר EP ביחד עם הראפר MF Doom בשנת 2000 בשם MF EP. ובערך באותו הזמן הוא הקים חברת תקליטים משלו בשם Day By Day Entertainment והקים הרכב ענקי של ראפרים בשם Monsta Island Czars.

בשנת 2000 Grimm הורשע בעבירות סמים וקשירת קשר וקיבל מאסר עולם. הוא שילם ערבות בסך של 100 אלף דולר כדי לצאת לחופש ליום אחד וב24 שעות האלה הוא הקליט את האלבום The Downfall of Ibliys: A Ghetto Opera.
בכלא Grimm למד משפטים והגיש עתירות עד שבאחת מהן השופט הוריד את העונש שלו ל3 שנים בלבד ו Grimm שוחרר בשנת 2003.

Grimm המשיך בקריירת הראפ שלו ושיחרר את האלבום Escape from Monsta Island! ביחד עם ההרכב שלו ואת אלבום הסולו השני שלו Digital Tears: E-mail from Purgatory בשנת 2004.
הוא המשיך לעבוד עם MF Doom ושיחרר איתו את האלבום Special Herbs and Spices Volume 1 שהביטים היו של דום ורוב הראפ היה שלו.

בשנת 2005 הוא שיחרר את Scars and Memories שעד היום נחשב לאלבום הכי מוצלח שלו שהיה הצצה לתוך העבר שלו והיה ממולא בקטעי ראיונות שונים שבהם הוא הסביר קצת על עצמו והשקפת העולם שלו.
רוב השירים שהיו אמורים להיות באלבום הוקלטו בשנות התישעים אבל בגלל שההקלטות המקוריות נגנבו Grimm הקליט מחדש את רוב החומרים והקליט כמה חדשים והכניס ישנים שעדין לא נגנבו.

בשנת 2006 היחסים שלו עם MF Doom התחילו להידרדר ובאלבום שלו American Hunger(שהיה אלבום הראשון שכלל 3 דיסקים והיה משהו כמו 60 שירים) בשיר האחרון Book Of Daniel הוא והחברים שלו ירדו על דום וכינו אותו בוגד.

בשנת 2007 Grimm מצא דרך מקורית לספר עוד קצת על סיפור חייו ושיחרר קומיקס בשם Sentences: The Life Of MF Grimm שמשמש כסוג של אטוביוגרפיה וזכה בכמה פרסים עם הקומיקס שלו.

נכון לשנת 2010 הוא שיחרר אלבום חדש בשם You Only Live Twice: The Audio Graphic Novel וועובד על עוד אלבום בשם Supreme Excellence.

דסיקוגרפיה:
2000 - MF EP ביחד עם MF Doom
2002 - The Downfall of Ibliys: A Ghetto Opera
2003 - Escape from Monsta Island! ביחד עם Monsta Island Czars
2004 - Digital Tears: E-mail from Purgatory
2004 - Special Herbs and Spices Volume 1 ביחד עם MF Doom
2005 - Scars and Memories
2006 - American Hunger
2007 - The Hunt For The Gingerbread Man
2010 - You Only Live Twice: The Audio Graphic Novel
2010 - Supreme Excellence ישוחרר בקרוב



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה