יום שבת, 17 ביולי 2010

Ice Cube - The Predator - 1992

Ice Cube - The Predator - 1992




האלבום השלישי של אייס קיוב שוחחר בשנת 92 וסימל שינוי נוסף בקריירה של אייס קיוב לעומת האלבום הקודם שלו שהיה מלא זעם, שנאה וגזענות האלבום הזה היה יותר קליל. כמובן קליל בישביל קיוב זה לא קליל כמו לכל בן אדם אחר...האלבום עדין היה מלא בגזענות, כעס לא מכוון, שובניזם ומה לא אבל ברמות קטנות יותר.

ההפקות באלבום הזה הישתנו ליותר רגועות גם כן עם יותר סאמפלים של Fאנק. קיוב גם לא הביא אורחים לאלבום הזה חוץ מדאס אפקס שעשו פזמון באחד השירים...כן הוא השאיר את ההומיס שלו מהלינץ' מוב בבית. המפיקים לרוב גם היו אנשים קרובים עליו כמו: DJ Pooh, Bob Cat, Sir Jinx, אייס קיוב בעצמו וגם קצת עזרה מ DJ Muggs מסייפרס היל.
התוצאה בסופו של דבר הייתה האלבום הכי מוצלח שלו מסחרית שמכר מעל 2 מליון עותקים בארה"ב והיתקבל בברכה ע"י רוב המבקרים שטענו שזאת העבודה הכי טובה של אייס קיוב עד היום, אני נאלץ לקלקל לכם אבל ולהגיד שלדעתי זה חרטא..
אז ניראה מה האלבום הזה עשה...

1. THE FIRST DAY OF SCHOOL (INTRO)
אינטרו...

2. WHEN WILL THEY SHOOT?
השיר הזה לא רע לפתיחה אבל בטוח לא מהדברים הכי טובים שקיוב אי פעם עשה.
בכל מקרה שיר נחמד מאוד.

3. I'M SCARED (INSERT)
סקיט..

4. WICKED
הסינגל הראשון...
זה הרבה יותר טוב! הביט הזה שנשמע כמו משהו מסרט איימה מתאים פה בול!
קיוב נשמע מטורף מהרגיל בשיר הזה מה שהופך את השיר לקאלסיקה בעייני.
שיר מעולה!

5. NOW I GOTTA WET'CHA
אם אני לא טועה זאת הפעם הראשונה שמאג ואייס קיוב עובדים ביחד והאמת התוצאה לא משהו בכלל.
הביט די סטלני ואולי יתאים יותר לסייפרס היל.
לא ממש אהבתי את השיר בכל מקרה..

6. THE PREDATOR
אהבתי את השיר הזה!
הביט של דיג'י פו עושה פה פלאים גם אם קיוב לא נשמע בשיאו פה.
אחלה שיר.

7. IT WAS A GOOD DAY
הסינגל השני...
אני מניח שאין אחד שקורא פה ולא מכיר את השיר הזה...ובצד האמת כי השיר הזה מעולה פשוט!
הביט הזה לא יכול להיות יותר טוב כנראה(תודה דיג'י פו) ואייס קיוב מפגין את כישורי הסטוריטלינג שלו שפשוט נפלאים פה.

8. WE HAD TO TEAR THIS MOTHAFUCKA UP
עוד נסיון לא ממש מוצלח של מאגס להביא ביט שימתאים לאייס קיוב...אבל בכללי זה שיר סבבה הרבה בזכות אייס קיוב עצמו.

9. FUCK 'EM (INSERT)
סקיט...

10. DIRTY MACK
חוץ מהביט בשיר הזה שהוא ממש אחלה אגב לא ממש אהבתי את השיר הזה.

11. DON'T TRUST 'EM
אייס קיוב השובניסט חוזר עלינו ובגדול...
בכל מקרה תמיד אהבתי את השיר הזה למרות ששטויות כאלה בדרל כלל לא עושים לי את זה ממש.
אחלה שיר.

12. GANGSTA'S FAIRYTALE 2
זווכרים את השיר הזה מהאלבום הראשון שלו..? אז הנה סוג של המשך לזה.
אהבתי את השיר ההוא ואני מאוד אוהב את השיר הזה גם.

13. CHECK YO'SELF (FEAT DAS EFX)
הסינגל השלישי...אבל כשצילמו קליפ לזה החליטו לעשות גם רמיקס לשיר הזה על הביט של The Message.
אני מעדיף את הרמיקס בהרבה מזה, הביט הזה לא משהו בכלל לדעתי(תודה לך שוב מאגס).

14. WHO GOT THE CAMERA?
אני אוהבאת הביט של ג'ינקס אבל הסטוריטלינג של אייס קיוב מתחיל לשעמם די מהר והשיר הזה ארוך...

15. INTEGRATION (INSERT)
סקיט...

16. SAY HI TO THE BAD GUY
אייס קיוב מחליט לסיים את האלבום באנרגיות מאוד גבוהות אבל לדעתי זה לא הסיום האידיאלי..
בכל מקרה שיר נחמד.


מסקנה:
האמת אני מאוכזב, אחרי שני אלבומים מעולים אייס קיוב מביא את האלבום הזה, הביטים לרוב לא מתאימים לו ואייס קיוב מתחיל לאבד את זה מבחינת ליריקס. כנראה שהוא הישתמש בסיפורים הכי טובים שלו לאלבומים הראשונים שלו.
שלו תבינו לא נכון...האלבום הזה עדין טוב פשוט כשאתה מתרגל לסטייקים פסטרמה זה כבר לא מעניין ממש.
עדין אני הולך להמליץ לכם על קניה במיוחד אם אתם מעריצים של קיוב, עד כמה שידוע לי את האלבום אפשר להשיג בישראל אז יאללה.
אני מביא לאלבום הזה 4 כוכבים(לא ממש מגיע לו אבל 3.5 זה נמוך מדי) והנה השירים הכי טובים לדעתי:
Wicked
The Predator
It Was a Good Day
We Had to Tear This Mothafucka Up
Don't Trust 'Em
Gangsta's Fairytale 2
Check Yo Self
Say Hi to the Bad Guy

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה