יום שלישי, 13 ביולי 2010

We Hate Google!!

שלום לכל הקוראים שלי,
גוגל ממשיכה לעשות לי בעיות עם העיניין של זכויות היוצרים ואתמול בערב סגרו לי את חשבון היוטוב אחרי שהעלתי מאות קליפים ובינהם היו נדירים שלא קיימים ביוטוב וכאלה שהגיעו למאות אלפי צפיות. היום בבוקר הופתעתי לגלות שהחשבון גוגל שלי לגמרי לא פעיל וגם הבלו לא עבד ולא האימייל, רק בגלל ששלחתי להם אימייל והפצרתי בהם שהאימייל והבלוג לא עשו לאף אחד כלום הם פתחו אותם חזרה, אבל אני לא יופתע אם יסגרו את הבלוג שוב בקרוב.


בכל מקרה אם הבלוג הזה נסגר גם תדעו לחפש אותי בכתובות אחרות שאני יכין מראש.
לדוגמא: הדומיין של הבלוג זה כרגע thecrackspotv2
אז הבאים שאני מכין לי מראש זה thecrackspotv3
thecrackspotv4 וכו'.


אני לא מתכוון לוותר על הבלוג אז מצידי שיסגרו אותו עוד 20 פעמים, אני תמיד שומר גיבויים אז הם יכולים לקפוץ לי.


אם יש לכם שאלות או הערות אתם יכולים לשלוח לי אימייל או להשאיר תגובות פה.
שבוע טוב ומוצלח לכולם :)

1 תגובות:

Anonymous אמר/ה...

תכתוב אותו דבר רק באנגלית,אל תוותר על הבלוג שלך אחי,שימצצו גוגל החארות האלה.
אם אתה צריך משהו דבר איתי בפרטי בFXP
אני זdbgdgg

הוסף רשומת תגובה