יום שבת, 26 במאי 2012

תחיית המתים חלק...מי כבר סופר??

היי מה קורה אנשים???

קיצר כמו שבטח הבנתם גוגל הורידו אותי עוד פעם מהרשת אבל מבטיח שזאת הפעם האחרונה. אימצתי פוליטיקה קצת חדשה לבלוג הזה והורדות אני אשמור קצת רחוק ממנו.
מעכשיו זה הופך לבלוג סיקורים וכתבות נטו(ועוד כמה דברים קטנים) ובשביל הורדות...כנסו בתפריט למעלה ללשונית "שאלות נפוצות" ואז ללשונית "הורדות" ותבינו מה הולך פה בדיוק.

זה אומנם לא הדבר הכי נוח בעולם אבל זה ניראה לי הפתרון הכי טוב כדי שלא יעיפו אותי עוד פעם מהרשת.

עוד דבר, שיניתי את העיצוב ובגלל חוסר ידע בתיכנות בסיסי יש עדין פאקים קטנים פה ושם(כמו הדרעק הזה בסרגל הזה למעלה ליד החיפוש) שאני עובד כדי לסדר אותם.

בגדול אני עדין עובד על הדברים הקטנים ואני לא חוזר לגמרי ותהיה בעיה עם ההורדות בזמן הקרוב אבל זה יסתדר תוך שבוע שבועיים כשהבלוג המקביל יבנה כמו שצריך.

אם יש לכם שאלות או הצעות אתם יכולים להשאיר תגובה פה, לשלוח לי מייל או ליצוטר איתי קשר בעמוד של הפייסבוק.

1 תגובות:

420 אמר/ה...

הגיע הזמן, באמת שאלתי את עצמי למה V4 מאחר להגיע...
המון הצלחה, תמשיך עם העבודה הטובה. ושלא תדע יותר כחולים.

הוסף רשומת תגובה