יום חמישי, 12 בנובמבר 2009

האתר עבר 300 פוסטים ו20 אלף צפיות!

שלום לכולם,

אתמול הבלוג החביב שלי עבר את ה300 פוסטים(301 יותר נכון :)) והקאונטר של הכניסות כרגע עומד על 20422(כמובן כמובן איזה 3000 מזה אלה כניסות שלי/ריפרשים/עריכות/ניסויים עם העיצוב וכו') ומבחינתי זה הישג מעולה ויותר ממה שציפיתי תאכלס.
כמובן מגיע הרבה תודות לקוראים של הבלוג שנכנסים כל יום לבדוק מה חדש ומה משתנה, ואם המצב ימשיך להיות ככה אני ימשיך לעדכן כל יום במשהו קטן לפחות.



אז כמו שאמרתי, כמה תודות מיוחדות:
תודה לאלכס AKA סשה AKA שוריק על הרעיונות וההשראה.
תודה לאייל או בכינוי שלו Raptor שאוכל ממני זיוני שכל ומקליק לי על הפירסומות.
תודה לדימיטרי, עוד פעם על התמיכה הרבה.
תודה גדולה לרינה האחות(לא אחות קרובת משפחה אלה אחות, בבית חולים U KNOW) הסקסית על הנוף המעניין וההשראה.
תודה לכל מי ששולח לי פידבקים ורעיונות, כל מי שלוקח כמה דקות מזמנו לתת תגובות בבלוג וכמובן להקליק על הפירסומות(אני יגיע מאוחר יותר ללמה זה חשוב).
תודה לכל שאר הקוראים שנכנסים מדי יום או כמה שאתם נכנסים וקוראים בבלוג וכמובן תודה לכל מי ששם את היוזר באר של הבלוג שלי אצלו בחתימות בפורמים השונים(גם על זה אני אדבר אחר כך).

עכשיו לכמה הודעות קטנות וכאלה..

א. בקרוב כנראה אני הולך לעשות ניסוי קטן עם מערכת פורמים ולנסות להרים פורום לאתר. אני יתחיל עם משהו קטן וחינמי ואם זה יתפוס תאוצה אני הולך לפתוח משהו רציני בעתיד מן הסתם.
אני אעדכן במהשך לגבי הפורום ומה נסגר איתו.

ב. תיראו את זה כבקשה או משהו, אל תתבישו להקליק על הפירסומת בצד ימין של העמוד. כמו שכתבתי מקודם אני רוצה להרים אולי את הפורום ובעתיד אולי לשדרג את האתר למשהו מיקצועי ולא בלוג חינמי. כמובן זה יעלה לי כסף. בכל מקרה לבקש כסף אני לא הולך לבקש מאף אחד סביר להניח אבל קליק על פרסומת פעם ביום זאת לא טירחה גדולה מדי אני מניח.

ג. שוב אני יזכיר, אל תשכחו לבקר פה:
http://thecrack-spot.blogspot.com/2009/08/blog-post_13.html
ביחוד הסעיף לגבי היוזר באר. כמה שתפיצו את הבלוג יותר והוא יגדל יותר ככה אני יעדכן אותו יותר בישביל הקוראים.

ד. המייל שלי: qwermoop@gmail.com כל מה שיש לכם להגיד לי או על הבלוג שלחו את דעתכם בכיף. בין אם זה בקשות, או אולי אפילו משהו שלכם שתרצו לפרסם.
אם אתם ראפרים או מפיקים מתחילים אני אשמח לשמוע חומרים שלכם ולפרסם במידה וזה יתאים לבלוג.

טוב ניראה לי אני חפרתי לכם מספיק, אז סוף שבוע מעולה לכולם וגלישה נעימה!

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה