יום שישי, 28 בינואר 2011

Showbiz And A.G. - Goodfellas - 1995

Showbiz And A.G. - Goodfellas - 1995



האלבום השני של הצמד Showbiz & A.G. שבא 3 שנים אחרי האלבום הראשון שלהם.
האלבום הזה היה בהרבה שונה מהבכורה שלהם, במקום סאונד ג'אזי ופאניקי שוביז אימץ סאונד יותר אפל שטיפה הזכיר את הביטים של לורד פינס בשנים 94-97 וגם החליט שהוא לא נוגע במיקרופון והשאיר את כל הוורסים ל AG שהיסתדר יפה מאוד. חוץ מזה הם גם הביאו מפיקים אורחים שכללו את DJ Premier, Roc Raida ואת Lord Finesse והם הפיקו שיר אחד כל אחד מהם.
האורחים באלבום כרגיל היו ברי ההרכב DITC וכל מיני חבר'ה של שוביז ו AG כמו: Party Arty, D-Flow, Wali World, Diamond D ו Lord Finesse. בדרך כלל חברי DITC לא ממש עבדו עם ראפרים חיצוניים ובגלל זה Method Man שגם היתארח באלבום הזה היה סוג של הפתעה(לטובה כמובן).

התוצאה הסופית הייתה שהאלבום קיבל גם כמו הקודם ביקורות מאוד טובות ועד היום יש מחלוקת די גדולה בין המעריצים של הצמד איזה אלבום הם מעדיפים יותר, את זה או את הקודם שלהם. מסחינה מסחרית האלבום הזה לא ממש מכר הרבה עותקים למרות ההצלחה של הסינגל Next Level(שכמה שנים מאור יותר הופיע בסרט 8 מייל).


האלבום נפתח באינטרו קצר שמכיל וורס אחד של AG ועובר מיד לשיר You Know Now וכבר מהשיר הזה שומעים את השינוי שעבר הצמד מבחינת הסאונד, מג'אזי ליותר אפל וקודר ואכן שינוי מבורך.
השיר Add On קצת "שובר" את השינוי הזה שהם עברו ולורד פינס מביא ביט ג'אזי שמזכיר את התקופה הישנה יותר שלהם וביחד עם הביט המגניב לורד פינס, D Flow ו AG עושים פה שיר נהדר.
בין השירים היותר בולטים באלבום הוא Next Level [Nyte Time Mix] שהופק ע"י פרימו והיה סינגל די מצליח בזמנו. חוץ מהביט המעולה AG מביא וורסים מעולים וגם הגירסא המקורית שמופיע לקראת סוף האלבום לא פחות טובה מהמיקס הזה של פרימו.
עוד שיר ממש טוב הוא Got The Flava שמביא איתו מלא אורחים שרובם לא מוכרים מלבד Method Man שגנב פה את ההצגה למרות הופעה די קצרה שלו.
השיא של האלבום בעייני מגיע בשיר All Out. הביט של שוביז נשמע יחסית פשוט אבל כל כך טוב וממכר שהיו זמנים שהייתי שומע את השיר הזה בלופים וכמובן גם AG נותן פה הופעה לא רעה בכלל.
השיר I'm Not The One שבאופן מפתיע נשמע כמו שיר של גאנגסטאר(כנראה בגלל הביט שמזכיר את סטייל הביטים של פרימו משנת 94), עושה את העבודה כמו שצריך עם הופעה ממש טובה מצידו של AG לרמות שהנושא של השיר לא הכי מעניין בעולם.
האלבום נסגר בסופו של דבר עם השיר You Want It שמארח את Party Arty ואת Diamond D שעושים אחלה שיר לסגירה עם ביט קליל ומגניב.


לסיכום, האלבום הזה קצת יותר טוב מהבכורה שלהם והכיוון של הסאונד החדש בא בברכה כמובן. AG מצידו גם עבר שינוי בקטנה ובעייני עלה ברמה כראפר מאז האלבום הקודם שלהם. הבעיות עם האלבום הזה הן האורחים בעיקר שתאכלס חוץ ממטהוד מן ולורד פינס אף אחד לא תרם פה משהו מעניין ולדעתי AG היה יכול להיסתדר לבד בלעדיהם.
האם לקנות את האלבום הזה? זה קצת לא אפשרי לצערינו כי הוא כבר לא מיוצר והעותקים המשומשים שנמכרים פה ושם ע"י אנשים פרטיים עולים המון כסף שעד כמה שהאלבום הזה טוב הוא פשוט לא שווה את זה בכל זאת. אז האופציה היחידה שלכם בעצם להוריד את האלבום.
אחרי חשיבה קצרה החלטתי שאני מביא לאלבום הזה 4 כוכבים ובעיני לאלבום הזה היה פוטנציאל להיות טוב יותר אם AG היה פעיל יותר ופחות מביא אורחים שלא ממש תורמים פה הרבה, או שהיה מביא את ביג אל כמו שעשה באלבום הקודם XD.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה