יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

The Beatnuts - Intoxicated Demons: The EP - 1993

The Beatnuts - Intoxicated Demons: The EP - 1993



הרבה אנשים שמדברים על היפ הופ לטיני תמיד שוכחים להזכיר אולי את היצוג הלטיני הכי טוב שההיפ הופ ראה(כן כן..גם ביג פאן), הביטנטס שמורכבים משני דיג'אים/מפיקים וראפרים(JuJu ו Psycho Les) והראפר Fashion שעזב את ההרכב אחרי האלבום המלא שלהם שיצא שנה אחר יה EP הזה ומאוחר יותר הפך ל Al' Tariq.
הביטנאטס היו חתומים עוד בשנת 92 אבל בגלל ש Fashion נכנס לכלא לתקופה של חצי שנה הלייבל לא חיכה עד שהוא ישתחרר והעיף אותם, הם מצאו להם בית חדש ב Relativity Records ושם התחילו לעבוד על ה EP.

כשהוא שוחרר הוא לא מכר הרבה עותקים אבל מספיק כדי להשאיר את שניהם בלייבל ולתת להם היזדמנות לאלבום נוסף והמבקרים לא הכי שמו עליהם לב אבל היה קשה להיתעלם מהכישרון שלהם.
האלבום הזה הופק במלואו ע"י הביטנאטס וכולל אורח אחד בשם The Mighty V.I.C. האלבום כולל בסה"כ 11 טראקים, מתוכם 6 מלאים והשאר סקיטים קצרים.


האלבום שנפתח בשיר World's Famous מכתיב בערך איך הולך להישמע האלבום, הראפרים ידברו על איך הם אוהבים לבלות, לשתות כמויות מטורפות של אלכוהול, לעשן הרבה חשיש, לזיין בכמויות או כל דבר שמתחרז עם Fun ואת כל זה הם הולכים לעשות על ביטים מסומפלים מג'אז ופאנק ובליווי של טופים חזקים.
מהר מאוד האלבום מגיע לשיר הכי טוב באלבו בעיני Psycho Dwarf ( Fuck, Drink Beer & Smoke Some Shit!) שעוד קצת מדבר על אותו הדבר רק הרבה יותר טוב מהשיר הקודם!
באלבום יצאו שני סינגלים, No Equal ו Reign of the Tec ששניהם ראו הצלחה די טובה במחתרת והאמת בחירה ממש מוצלחת מאוד כסינגלים, מאוד קליטים וקלים לאהוב, אומנם לא השירים הכי טובים באלבום אבל בהחלט מתאימים לרדיו(במיוחד Reign of the Tec)


הדבר הזה מאוד קצר ולכן אין לי הרבה מה לכתוב על האלבום אבל מה שאני יכול להגיד שהשלישיה הזאת, זה פשוט אחד הדברים היותר טובים שיצאו מההיפ הופ, אומנם מהצד זה נשמע דבילי לעשות אלבומים שלמים על Party & Bullshit אבל כשעושים את זה ממש טוב גם שיר על בוב ספוג יכול להישמע טוב. הביטים שלהם הם בסטייל די נפוץ לתקופה ההיא אבל עד כמה שאני יודע הם היו בין הראשונים שאשכרה עשו אותם בסטייל כזה. הבעיה היחידה שאני יכול לחשוב עליה עם האלבום הזה, שהוא מוצף בסקיטים אבל גם זה לא מפריע מי יודע מה.
האלבום הזה הוא שמיעה מומלצת לכל מי שאוהב היפ הופ של שנות התישעים. אומנם לקנות אותו זאת בעיה כי הוא כבר לא מיוצר אבל להוריד זאת ממש לא.
אני הולך לתת לאלבום הזה 4 כוכבים, שני החברה אומנם עשו עבודה טובה אבל אני חושב שהם עדין לא לגמרי שם ועוד ישתפרו בעתיד לטובה.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה