יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

ספיישל ראש השנה!

שלום לכולם,

לכבוד ראש השנה אני מתכוון לעשות סוג של מיני ספיישל ולהספיק לעשות לפחות 4 סיקורים. מה מיוחד בזה אתם שואלים? אז אתם תבחרו את האלבומים בעזרת הסקר שיפורסם למטה.
אתם יכולים לבחור עד 4 אפשרויות בסקר וה4 אלבומים(או יותר, תלוי בהספק שלי) שיקבלו הכי הרבה קולות יסוקרו פה(בדומה למה שעשיתי עם סיקור ה 100).
בחרתי 8 אלבומים שאני חושב לסקר כבר הרבה זמן אבל כל הזמן שוכח או דוחה את זה..אז הנה:

תוצאות סופיות:
Diamond D - Stunts Blunts And Hip Hop - 11
Redman - Dare Iz A Darkside - 14
Keith Murray - Enigma - 5
Marco Polo - Port Authority - 8
Eric B. And Rakim - Dont Sweat The Technique - 6
Jay-Z - The Black Album - 25
Masta Ace Incorporated - Slaughtahouse - 19
The D.O.C. - No One Can Do It Better - 13

אני הולך לסקר את ה 4 שקיבלו הכי הרבה קולות ואולי גם את החמישי אם יהיה לי זמן.
תודה לכל מי שהישתתף.

1 תגובות:

Dondadon אמר/ה...

אני כבר הרבה זמן מחכה לשמוע את דעתך על האלבום השחור, אחרי הכל האלבום הטוב באמת האחרון של ג'יגה. גם מאסטה תמיד בא בטוב..

הוסף רשומת תגובה