יום שבת, 11 בספטמבר 2010

Little Brother



Little Brother הם הרכב היפ הופ מצפון קרוליינה בארה"ב שמורכבים מהראפרים Phonte ו Rapper Big Pooh והמפיק 9th Wonder שעזב את ההרכב אחרי האלבום השני שלהם.

שלושת חברי ההרכב נפגשו באוניברסיטה וחלקו אהבה להיפ הופ והחליטו שהם מקימים הרכב ביחד. בשנת 2001 הם הקליטו את השיר Speed והמשיכו לעבוד בסצינה המקומיית עד ש ABB Records שהחליט להחתים אותם.
הם התחילו לעבוד על האלבום הראשון שלהם בלייבל ובשנת 2003 יצא The Listening שהיה להיט מחתרתי ענקי. האלבום הוכתר אצל הבלוגרים "כהדבר הבא בהיפ הופ" ובזכות ההייפ המטורף שנוצר להם באינטרנט ובזכות זה ש 9th Wonder הפיק שיר לג'י זי הם משכו את תשומת ליבם של Atlantic וחתמו איתם חוזה.


הם התחילו לעבוד על האלבום השני שלהם The Minstrel Show שלייבל החדש והאלבום שוחרר בסופו של דבר בשנת 2005 וקיבל ביקורות מעולות. המכירות של האלבום מצד שני היו חלשות יחסית בגלל יחסי ציבור חלשים מצידם של Atlantic. למרות שהאלבום לא מכר כמצופה עד היום זה האלבום הכי מצליח שלהם מבחינת מכירוות וגם אצל המבקרים כאחד.

בשנת 2007 הם החליטו שהם מסיימים את היחסים שלהם עם Atlantic כי הרגישו שאלה לא נותנים להם מספיק תמיכה. הם חזרו להקליט ב ABB Records והתחילו לעבוד על האלבום השלישי שלהם Getback, הבעיות לא נגמרו שם אבל. המפיק שלהם 9th Wonder התחיל לעבוד על הרבה פרוייקטים חיצוניים והיה ניראה שלא נשאר לו זמן ממש להרכב והתוצאה הסופית הייתה שהוא הביא רק ביט אחד לאלבום השלישי שלהם וזמן קצר אחרי שהאלבום יצא שני החברים האחרים החליטו להדיח אותו מההרכב.

האלבום הרביעי שלהם Leftback הגיע רק בשנת 2010 וככל הניראה גם האלבום האחרון שלהם ביחד. לפי מה ששניהם טוענים הם עדין ביחסי עבודה מעולים אבל הם הרגישו שהגיע הזמן שכל אחד מהם יתרכז בקריירה משלהם והשוו את הפרידה שלהם למצב של בלאקסטאר, שני ראפרים שעדין עובדים ביחד ועלולים לחזור לעבוד ביחד כצמד בעתיד.


חוץ מהעבודות שלהם ביחד לכל אחד מחברי ההרכב יש קריירות נפרדות, Phonte ביחד עם המפיק ההולנדי Nicolay הקימו את The Foreign Exchange שהחומרים שלהם מאוד מושפעים ממוזיקה אלקטרונית וRNB ולא היפ הופ נטו. שם שיחררו ביחד 2 אלבומים והשליש בדרך וצפוי לצאת ב 2010. ההרכב אפילו היה מועמד לגראמי.
Big Pooh שיחרר שני סולואים משלו וכרגע עובד על אלבום חדש.
9th Wonder היה שותף בהמון פרוייקטים בינהם אלבומים משותפים עם ראפרים כמו MURS, Buckshot, Jean Grae ועוד רבים אחרים ובעל 2 אוספים שבהם מארח מגוון ראפרים אחרים.
בנוסף עשה הרמיקסים לאלבומים שונים כמו ל God's Son של נאס או ל The Black Album של ג'י זי.


דיסקוגרפיה:
The Listening - 2003
The Minstrel Show - 2005
Getback - 2007
Leftback - 2010

מיקסטייפים רישמיים:
Chittlin Circuit 1.5 - 2005
Separate But Equal (Drama Free Edition) - 2008
And Justus For All - 2008


The Foreign Exchange:
Connected - 2004
Leave It All Behind - 2008
Authenticity - 2010 צפוי לצאת באוקטובר

Big Pooh:
Sleepers - 2005
The Delightful Bars - 2009

9th Wonder:
Dream Merchant Vol. 1 - 2005
Dream Merchant Vol. 2 - 2007


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה