יום שני, 5 בספטמבר 2011

Rapper Big Pooh - Sleepers - 2005

Rapper Big Pooh - Sleepers - 2005






ביג פו הוא ראפר ולשעבר חלק מההרכב Little Brother. האלבום הראשון שלו ושל Little Brother הצליח טוב מאוד בבמחתרת ומשך עליהם מעריצים רבים, מה שאיפשר לביג פו ולפונטה(החבר השני בהרכב) להתחיל לעבוד על פרוייקטים משלהם בלא קשורים להרכב עצמו.
פונטה הקים את The Foreign Exchange וביג פו החליט ללכת על אלבום סולו. הוא התחיל לעבוד על הסולו שלו, Sleepers, תחת הלייבל הקטן 6 Hole.

הוא גייס את 9th Wonder, החבר השלישי של Little Brother אז, שיפיק לו חלק נכבד מהאלבום וחוץ ממנו החליט להיעזר ב Khrysis, Nicolay ו Big Dho. בתור אורחים הוא הביא את Phonte לאחד מהשירים וחוץ ממנו את O-Dash, Spectac, Darien Brockington, Joe Scudda, Median, KeKe, Tyesha ואת Murs.
האלבום גם הוא קיבל ביקורות חיובויות לרוב ומכירות צנועות יחסית אבל ביסס את ביג פו, שנחשב לצלע החלשה של Little Brother, כראפר די טוב שלא צריך את פונטה לצידו תמיד.







האלבום לא נפתח ממש טוב, עם אינטרו קצרצר אומנם אבל השיר הראשון, I Don't Care, מכיל את אחד הביטים הכי גרועים שקרייסיס אי פעם הכין. השיר הבא, Strongest Man, לעומת זאת ההיפך המוחלט ממנו ובעייני הוא הפתיחה הרישמית של האלבום הזה.
השיר הבא, Heart Of The City, מכיל הפקה מעולה של נייט' וונדר שלא תבייש הפקות הכי טובות שלו מ The Minstrel Show וביג פו מביא הופעה מעולה אבל "הלב" של האלבום הוא השיר Every Block שהוא סוג של איחוד של Little Brother כאשר ניינט' על הביט ופונטה מתארח בשיר.
האלבום ממשיך ברמה די טובה עד השיר Scars שהוא posse cut מעולה(עם Joe Scudda ו Median), עם ביט שזקוק לקצת שיפור אומנם אבל עדין שיר שמספק את הסחורה. וכך גם השיר הבא, Between The Lines, שבעייני אחד השירים היותר טובים באלבום, למרות הנושא הדי מאוס שלו.
עוד יהלום הוא השיר הלפני אחרון, Now, שמארח את Murs על ביט מעולה של ניינט', וכמה חודשים אחרי זה Murs שיחרר אלבום שלם איתו בגלל כימיה טובה בינהם.
בסופו של דבר האלבום נגמר בשיר The Fever עם ביט מגניב ביותר של קרייסיס שבו ביג פו משווה את עצמו לתרופה, למחלה שהולכת בהיפ הופ היום וכך דופק בעצם את ההופעה הכי טובה שלו בכל האלבום. סיום מגניב ביותר.







האלבום הזה אומנם לא ברמה של האלבומים הראשונים של Little Brother אבל בהחלט אלבום מעניין ביותר. חלק מהביטים זקוקים לשיפור רציני בגלל עמלנות של ניינט' וקרייסיס פה ושם וביג פו לא תמיד פוגע אבל בגדול זה אלבום לא ארוך בכלל ומבדר ביותר בלי הרבה סקיטים מיותרים ובולשיט.
היפ הופ הדס רציניים ומעריצים של Little Brother כמוני צריכים לחשוב ברצינות על לקנות את האלבום הזה, מי שעדין לא מכיר או לא ממש מעריץ גדול של הסאונד הזה שיוריד את האלבום ואני בטוח שלפחות חצי ממנו ישאר בפלייליסטים שלו.
אני מביא לאלבום הזה 3.5 כוכבים שמאוד מתקרבים ל 4. אם קצת שיפור של הפקות האלבום בקלות היה מקבל ממני 4.5.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה