יום שישי, 13 באוגוסט 2010

אני לא לבד

מה קורה??
טוב זה פוסט טיפה לא שיגרתי אבל הייתי חייב..
אני מטבעי בן אדם שאוהב לפרגן ובפוסט הזה אני רוצה לפרגן ולתת Mad Props לעוד כמה בלוגרים ישראלים שעושים עבודה מעולה ומראים לישראל את הצד היפה של ההיפ הופ.


TikTak
הבלוג הזה הוא של בחור בשם מתן שגם מרבה לסקר דברים ולכתוב את דעתו על היפ הופ..
הבלוג שלו ממולא בהרבה מידע וחומרים מעניינים, אז אם אתם אוהבים לקרוא כנסו מיד.

Israel isREAL
הבלוג הזה הוא של בחור בשם יגאל ויש בו הכל, סיקורים לאלבומים, המלצות לשירים ומה לא.
הבן אדם לקח הפסקה מאוד ארוכה מהבלוגינג שיט אבל חזר לפרסם לא מזמן ומפציץ מאז.

Real HipHop 4 life
הבלוג הזה הוא חדש יחסית אבל ממולא באלבומים מעולים להורדה. הבלוג עדין בתהליכי היתפתחות אז תנו לו קצת זמן.

Pyrex Visionz
הבלוג הזה לא פעיל עד כמה שאני יודע...הוא לא היתעדכן המון זמן אבל יש בו כמה דברים ממש מעניינים, אני לא יודע אם הבחור שכתב שם קורא את זה אבל אם כן למה הפסקת??

The Crib
גם זה בלוג חדש יחסית ובתכנים דומה מאוד לשלי, גם הבלוג הזה עדין בונה את עצמו.

היו לי עוד כמה בלוגים בינהם אחד של היפ הופ ישראלי אבל כשהבלוג שלי נסגר בכתובת הקודמת איבדתי את הכתובת שלו, אם מישהו יודע על מה אני מדבר מוזמן להשאיר לי הודעה(קראו לו היפפופוטם או משהו).

אז יאללה סוף שבוע טוב לכולם.

2 תגובות:

DONDADON אמר/ה...

תודה על הפרגון..
לא הכרתי את הרוב ומקריאה ראשונית זה נראה מאוד מעניין.
תודה על ההמלצה

BadBoy אמר/ה...

היי !
אני אוהב תבלוג~!!!
אבל היי!! מה עם Playblog24.blogspot.com
מה לא אהבת? !
בלוג חדש ודנדש, קיים רק חודש, בעיקר בנושא היפ הופ עם נגיעות קלות לנושאים אחרים מדי פעם, כדי שיהיה לחות...
See ya!!

הוסף רשומת תגובה