יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

Diamond D



Diamond D(בשמו האמיתי Joseph Kirkland) הוא ראפר ומפיק מהברונקס שבניו יורק ואחד מהמייסדים של D.I.T.C..
הוא התחיל את הקריירה שלו עוד בתחילת שנות השמונים כהדיג'י של Jazzy Jay ואז התחיל להיתאמן על יכולות שלו כמפיק עד שהיתחבר עם Master Rob וביחד איתו הקימו את Ultimate Force, עם דימונד כמפיק ומאסטר רוב כראפר. ג'אזי ג'אז החתים אותם ל Strong City והם התחילו לעבוד על האלבום הראשון שלהם I'm Not Playin שהיה אמור לצאת בשנת 1990 אבל לא יצא בסופו של דבר. האלבום ראה אור יום בסופו של דבר בשנת 2007 אחרי ש Traffic Entertainment קנו את הזכויות שלו.

Ultimate Force היתפרקו ודימונד המשיך להפיק ללורד פינס(באלבום הראשון שלו והשני) ו Showbiz and A.G והיצטרף ל DITC ושיחרר את האלבום הראשון שלו Stunts, Blunts and Hip Hop בשנת 92 ביחד עם כמה חברה שלו שקראו לעצמם Diamond D And The Psychotic Neurotics. האלבום הפך לקלאסיקה מהר מאוד והוכתר כאחד האלבומים היותר מוצלחים של DITC.

דימונד די המשיך להפיק להרבה אנשים כמו: Brand Nubian, Illegal, Apache, Fat Joe, Leaders of the New School, Ed O.G. & Da Bulldogs, Fu-Schnickens, Outkast, Scientifik, The Pharcyde, KRS-One, Tha Alkaholiks, Fugees, Xzibit, Ras Kass ועוד הרבה אומנים אחרים. דימונד די לאט לאט הפך לבין המפיקים הכי מבוקשים של ניו יורק.
בשנת 97 הוא שיחרר את האלבום השני שלו Hatred, Passions and Infidelity שלא היתקבל כל כך טוב כמו הקודם אבל גם זכה לביקורות חיוביות לרוב. אחרי האלבום הזה הוא לקח הפסקה ארוכה מאוד מראפ והתחיל להיתרכז בהפקות ועבד כמעט עם כל התעשיה.

הוא חזר לראפ בשנת 2003 ושיחרר את האלבום השלישי שלו Grown Man Talk ששוחרר באופן עצמאי תחת הלייבל שלו Diamond Mine Records. ובשנת 2005 הוא שיחרר מיקסטייפ רישמי בשם The Diamond Mine.
בשנת 2007 ראה אור יום האלבום שלו ביחד עם מאסטר רוב בשם I'm Not Playin שנתן הצצה נדירה לימים הראשונים של דימונד די בתעשיה ואחד האורחים באלבום היו Fat Joe שעשה את הבכורה שלו בראפ באלבום הזה(היה אמור להיות שנת 90).

האלבום הרביעי של דימונד די יצא בשנת 2008 בשם The Huge Hefner Chronicles ויצא תחת הלייבל Babygrande Records ובניגוד לאלבומים הקודמים הוא היתרכז יותר בראפ ולא הפיק כמעט באלבום הזה והשאיר את העבודה למפיקים אחרים.
לא ברור ממש לגבי העתיד שלו אבל יש שמועה שהוא עובד על אלבום חדש תחת הלייבל Duck Down Records.

דיסקוגרפיה:
Stunts, Blunts and Hip Hop - 1992
Hatred, Passions and Infidelity - 1997
Grown Man Talk - 2003
The Huge Hefner Chronicles - 2008

ביחד עם Ultimate Force:
I'm Not Playin' - 2007

מיקסטייפים רישמיים:
The Diamond Mine - 2005


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה