יום שישי, 6 באוגוסט 2010

Da Youngstas - Ill Make U Famous - 1995

Da Youngstas - Ill Make U Famous - 1995




אחרי האלבום השלישי שלהם שהיה האלבום הכי מצליח שלהם וכלל את הלהיט היחיד שלהם Hip Hop Ride ההרכב התחיל עבוד על האלבום הרביעי שלהם(והאחרון עד היום) ואיתו באו מספר שינויים. אחד מחברי ההרכב, Qu'ran התחיל להיתרכז יותר בהפקות והפיק את רוב האלבום. בנוסף חברי ההרכב אימצו בקטנה את הסטייל של מוב דיפ וסיגנון הביטים והראפ הזכיר את אינפמוס בקטנה. וכמובן החברה היתבגרו וכך גם הקולות שלהם הישתנו לגמרי והם לא נשמעים ילדים יותר פה.

חוץ מקוראן הם הביאו את Dant? Barton שהפיק באלבומים הקודמים שלהם ואת Emanuel Parks שגם הוא עבד איתם בעבר. האורחים היחידים באלבום היו מוב דיפ שגרמו לאלבום הזה להישמע עוד יותר אינפמוס...
עם כל זה הם נאלצו לעבור גם לייבל כי הקודם שיחרר אותם מהחוזה שלהם והם חתמו בחברת התקליטים של אבא שלהם Pop Art Records.
האלבום נכשל, הביקורות לא התייחסו עליו כמעט והמכירות היו בריצפה, אני מניח שחוסר ההצלחה של האלבום הזה גרם להם לסיים את קריירת הראפ שלהם. היחיד שהמשיך עם ההיפ הופ קצת היה קוראן שהפך דווקא למפיק מצליח והפיק הרבה להיטים בינהם למטהוד מן ואמירי.

אז ניראה מה הם עשו באלבום הזה..

1. ILL MAKE YOU FAMOUS
הסינגל הראשון מהאלבום... אני זוכר שהיה גם קליפ לזה.
בכל מקרה זה שיר לבחורות שהוא לא רע לגמרי אבל גם לא משהו מיוחד.

2. BLOODSHED & WAR(FEAT. MOBB DEEP)
באופן מפתיעה זאת לא הפקה של הבוק אלה של קוראן...
בכל מקרה השיר הזה יצא מעולה, הם עובדים ממש טוב ביחד.

3. EVERYMAN 4 THEYSELF
הם בכוח מנסים להיות מוב דיפ?? רובכם ישימו לב לסאמפל מאוד בולט פה של פרודיג'י מהשיר Shook Ones 2.
בכל מקרה השיר הזה נשמע די טוב, במיוחד הביט.

4. GOTTA GET DA CHEESE
הביט בשיר הזה בניגוד לקודמים די משעמם וכך גם השיר, הוא בסדר אבל מתחיל לשעמם מהר מדי.

5. U R EVERYTHING
מאוד אהבתי את הביט הזה..
טאג' מהל(אחד מחברי ההרכב) מדבר על בחורה שהוא "פיספס" כביכול.
אחלה שיר אני חייב לציין.

6. BAD 2 DA BONE
מסתבר שקוראן הוא חתיכת מפיק...עוד ביט מעולה שלו.
השיר הזה ארוך מדי לטעמי אבל בכללי שיר מעולה.

7. VERBAL GLOCK
הסינגל השני וגם לזה יצא פעם קליפ ניראה לי.
בכל מקרה עד עכשיו הכי אהבתי את השיר הזה חוץ מהשיר עם מוב דיפ.

8. 24 HRS 2 LIVE
השיר הזה ארוך ודי משעמם...זה כל מה שיש לי לכתוב עליו.

9. INCREDIBLE
איזה ביט! השם של השיר מתאר אותו ממש טוב.
בכללי זה אחלה שיר.

10. MURDA
עצה, מוב דיפ אתם לא...חאלס לנסות להישמע כמוהם.
לא אהבתי ממש את השיר הזה.

11. IF I HAD A MILLION
פנטזיה נחמדה...גם אני פעם חשבתי על זה.
השיר הזה לא מדהים אבל בכללי אהבתי אותו.

12. ILL MAKE YOU FAMOUS(REMIX)
המקורי טוב, זה לא.

13. BLOODSHED & WAR(REMIX)(FEAT.MOBB DEEP)
הרמיקס הזה לא רע בכלל...אומנם אני מעדיף את המקור אבל זה גם שווה שמיעה.


מסקנה:
טוב האלבום הזה פשוט מאכזב...האלבום הקודם שלהם נתתי לו ציון 5 עגול וזה...הביטים לרוב סבבה לגמרי אבל זה ניראה כאילו נגמרו להם הנושאים והם התחילו לחקות את מוב דיפ.
אני הולך להמליץ להוריד את האלבום הזה ולשמור את השירים הטובים כי חלק לא קטן מהאלבום פשוט לא מעניין.
אני מביא לאלבום הזה 3 כוכבים והנה השירים שהכי אהבתי:
Bloodshed and War
Everyman 4 Theyself
U R Everything
Bad 2 da Bone
Verbal Glock
Incredible
If I Had a Million

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה