יום שני, 13 ביולי 2009

Mad Skillz




Mad Skillzd/Skillz/Ryan-Skillzy(נולד כ Shaquan Lewis בדיטרויט) הוא ראפר אמריקאי. Skillz נולד בדיטרויט אבל בגיל מאוד עבר לווירג'יניה שבדרום. הוא יצר לעצמו שם כאשר נרשם לתחרות פריסטיילים ארצית בשנת 92 וזכה במקום השני(הפסיד לאלוף הפריסטיילים Mc Supernatural) ובזכות אותה זכיה הציעו לו Atlantic Records חוזה הקלטות.

את אלבומו הראשון From Where??? הוא שיחרר בשנת 96 והסיגל The Nod Factor נכשל בגדול, כתוצאה מכך האלבום מכר בערך 50 אלף עותקים ו Skillz נעלם לכמה שנים אחרי שנזרק מהלייבל שלו. למרות הכישלון במכירות האלבום ראה ביקורות מאוד טובות.
בשנות התישעים המאוחרות הוא היתחבר לראפרים אחרים מווירג'יניה כמו Missy Elliott, Timbaland ו The Neptunes. הוא הופיע בשני אלבומים של טימבלנד(Tim's Bio בשנת 98 ו Indecent Proposal ב 2001). טיבלנד תיכנן להחתים אותו לייבל שעמד להרים אבל זה לא הלך כי בסופו של דבר טימבלנד לא הצליח להקים את הלייבל.
בנוסף, הוא ועוד כמה ראפרים אלמוניים מוורג'יניה הקימו הרכב בשם Supafriendz ואפילו הופיעו ברמיקס של הלהיט הענקי Are You That Somebody של Aaliyah בשנת 98 אבל לא נשמע כלום מההרכב אחרי זה.

בשנת 2000 Skillz חזר עם סינגל חדש בשם Ghostwriter שבו הוא סיפר על ראפרים שהוא כתב להם ליריקס לסינגלים המבילים שלהם, בין הראפרים שציין היו: P. Diddy, Foxy Brown, Mase, Will Smith ו Jermaine Dupri. היחיד שהודה באופן פתוח שSkillz כתב לו ליריקס היה P. Diddy.

בשנת 2002 בסופו של דברהוא קיבל חוזה הקלטות חדש ב Rawkus והתחיל להקליט שם את האלבום השני שלו I Ain't Mad No More ושינה את שמו באופן סופי ל Skillz(בלי התוספת של ה Mad). האלבום אף פעם לא שוחרר באופן רישמי אלה נמכרו כמה עותקים של האלבום בהופעות שלו בלבד.
מאוחר יותר בשנת 2005 האלבום ראה אור יום בתור Confessions Of A Ghostwriter עם טראקליסט טיפה שונה ובסופו של דבר גם הצליח להקליט אלבום עם החברים שלו Supafriends שגם אותו שיחרר ב 2005 ושמו Supavision.

בשנת 2008 Skillz חזר וחתם חוזה חדש עם Big Kidz Entertainment/Koch Records ושם שיחרר את אלבומו הרביעי(רישמית, שלישי) The Million Dollar Backpack.

דיסקוגרפיה:
1996 - From Where???
2002 - I Ain't Mad No More לא שוחרר באופן רישמי
2005 - Confessions Of A Ghostwriter
2008 - The Million Dollar Backpack

ביחד עם Supafriends:
2005 - Supavision




2 תגובות:

עומר אמר/ה...

סיקור מעולה!
אתה תסקר מתישהו על gangstarr?

F.A.T AKA FATPimP אמר/ה...

כן יש תיכנון לגאנגסטאר בקרוב...אל תדאג :)

הוסף רשומת תגובה