יום רביעי, 1 ביולי 2009

Tragedy Khadafi





Percy Chapman(נולד ב 18 לאוגוסט 1971 בקווינס, ניו יורק) ידוע גם בשם הבמה שלו Tragedy Khadafi, ובעבר הישתמש בשם Intelligent Hoodlum, הוא ראפר אריקאי.
השם שלו הגיע משמו של נשיא לוב Muammar al-Gaddafi.

קאדאפי התחיל את הקריירה שלו בצמד Super Kids ביחד עם Hot Day, שניהם שיחררו את הסינגל הראשון שלהם, Go Queensbridge, בשנת 85. הם זכו לתשומת לב רבה מהמפיק מארלי מאר שהפיק להם את שני הסינגלים הבאים שלהם ומארלי מאר והוסיף את טראג'די ל Juice Crew.

תקופה קצרה אחרי זה טראג'די הורשע על שוד ונכנס לכלא, בכלא הוא שינה את דתו לאיסלם והחל לקרוא לעצמו Intelligent Hoodlum. האלבום הראשון שלו שנקרא על שמו Intelligent Hoodlum שוחרר בשנת 90 הופק ע"י מארלי מאר היה מלא בנושאים פוליטיים.
הוא חזר בשנת 93 עם האלבום השני שלו Tragedy: Saga of a Hoodlum שהיה האלבום האחרון שלו תחת השם Intelligent Hoodlum.

טראג'די המשיך להקליט חומרים בשנות התישעים והתחיל לעבוד עם Capone, Noreaga ו מוב דיפ והם ביחד הקליטו את הסינגל LA, LA שהיה תשובה לסינגל NY, NY של הדוג פאונד, בסינגל הזה כבר הופיע בשמו החדש Tragedy Khadafi.
טראג'די הקים לייבל משלו בשם 25 To Life והחתים את Capone-N-Noreaga והתחיל לעבוד על האלבום הראשון שלהם The War Report, הוא הופיע באלבום יותר מהחבר הרישמי של ההרכב Capone(קאפון נכנס לכלא בזמן הכנת האלבום).
האלבום שוחרר בשנת 97 והיה להצלחה מחתרתית גדולה ובסופו של דבר הגיע לסטטוס זהב. אחרי ש Capone יצא מהכלא טראג'די ו Noreaga רבו בינהם והקשרים בינו להרכב נגמרו.

האלבום השלישי של קאדאפי, Against All Odds, היה אמור להישתחרר בשנת 99 אבל בגלל סיכסוכים עם הלייבל היציאה של האלבום היתעקבה עד שנת 2001.
קאדאפי המשיך בקריירת הסולו ושיחרר את Still Reportin'... ב 2003, Thug Matrix ב2005, זה היה האלבום העצמאי הראשון שלו בלי גיבוי של לייבל גדול ובאותה השנה שיחרר גם את האלבום Black Market Militia ביחד עם Killah Priest, Timbo King ו Hell Razah.
בשנת 2006 טראג'די שיחרר את Blood Ballads שכלל חומרים חדשים וישנים כאחד ויצא בהפצה מוגבלת באירופה ויפן בלבד. מאוחר יותר באותה השנה קאדאפי שיחרר את Thug Matrix 2 שהיה אלבום של חומרים ישנים שלו ושירים של אמנים אחרים שבהם טראג'די הופיע(לדוגמא השיר Get Back שהיה שיר של פרודיג'י).
בשנת 2007 הוא שיחרר אלבום סטודיו חדש בשם The Death of Tragedy.

בנוסף לקריירת הראפ טראג'די הוציא דיוידי בשם Tragedy: The Story of Queensbridge על החיים שלו, איך הוא גדל, ההיצטרפות שלו ל Juice Crew, על הפעמים שהיה במעצרים ועל החיים הקשים של ילד אפרואמריקאי שגדל בלי אבא ואמא שמכורה להרואין.

בדצמבר 2007 טראג'די נעצר שוב הפעם על עבירות סמים ונשפט ל4 שנים בכלא. הוא עתיד להישתחרר בינואר 2011.

כרגע אחת החברות הקרובות שלו מתכננת להוציא אלבום לטראג'די מחומרים שהוא הקליט לפני שנכנס לכלא ועוד מספר חומרים שהוא הקליט מזמן ולא שיחרר אותם.


דיסקוגרפיה:
1990 - Intelligent Hoodlum
1993 - Tragedy: Saga of a Hoodlum
2001 - Against All Odds
2003 - Still Reportin'...
2005 - Thug Matrix
2006 - Blood Ballads
2006 - Thug Matrix 2
2007 - The Death of Tragedy

עם ההרכב Black Market Militia:
2005 - Black Market Militia




0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה