יום ראשון, 5 ביולי 2009

Snoop Dogg - Over The Counter - 1991

Snoop Dogg - Over The Counter - 1991
טוב יש לי קצת הפרעות שינה בזמן האחרון וכשאני לא ישן אני מחטט לי במחשב פה ושם, עברתי על כל מיני קבצים ישנים שלי ועשיתי נקיון קטן ונתקלתי פתאום בקובץ ששכחתי ממנו לגמרי.
לא משעתי את הדבר הזה כבר שנים ואני ממש שמח שמצאתי את זה שוב.

אז מה זה בעצם? זה סוג של דמו שסנופ הקליט בישביל Death Row בשנת 90-91 והם אשכרה הפיצו את הדבר הזה על קלטות בהפצה מאוד מוגבלת. בכל מקרה אני שמח שמצאתי את זה כי סנופ נשמע ממש טוב פה למרות שאיכות ההקלטה לא הכי טובה אבל עדין.
החלטתי להביא את זה לכם כי אני בטוח שיש כמה חברה שקוראים את הבלוג ואוהבים הקלטות דמו נדירות וכאלה.
האורחים שמופיעים פה חלקם הפכו למוכרים בהמשך חלקם נשארו לא מוכרים אבל הנה רשימה:
George Clinton, DJ Glaze, MNMsta, T-Dub, Lady Of Rage ו Waniac ו Tripp Loc שהפכו אחר כך לצמד Tha Twinz.



יש עוד כמה תמונות בתוך הקובץ עצמו אבל זה העטיפה הקידמית.

רשימת שירים:
Snoop Dogg - 187 (It's On)
Snoop Dogg - County Blues
Snoop Dogg - Do You Remember
Snoop Dogg - Let'Em Understand
Snoop Dogg - The Message
Snoop Dogg - True To The Game

הורדה: http://www.megaupload.com/?d=1THQEEQ5

תהנו!
:)

1 תגובות:

Dondadon אמר/ה...

דאמ זה הסנופ הכי טוב ששמעתי בחיים שלי, רק חבל שזה נשמע כאילו הקליטו את זה עם מיקרופון מהשוק

הוסף רשומת תגובה