יום רביעי, 14 באוקטובר 2009

סיקור ה100 של האתר!!

שלום לכולם,
כבר פירסמתי באתר 98 סיקורים והסיקור ה100 מתקרב בצעדי ענק. רציתי לעשות משהו מיוחד לכבוד הסיקור וחשבתי לתת לקוראים לש הבלוג את הבחירה, אז ככה עשיתי רשימה קצרה של 5 אלבומים שרציתי לסקר בזמן האחרון(דגש על קלאסיקות או מתקרבים לפחות לקלאסיקות).
אני ישאיר את הסקר פתוח כשבוע וע"פ התוצאות אני אסקר את מה שנבחר.


עריכה:
אני מחכה ל 40 הצבעות פלוס מינוס או למחר בצהריים-ערב ככה ואני אתחיל לסקר את הזוכה(שזה יהיה גאנגסטארר או אייס קיוב)

עידכון נוסף:
טוב הסקר פעיל כבר חמישה ימים והיו מעל לארבעים הצבעות וזה מספיק, אז סופית אני הולך על האלבום של גאנגסטר ואגב אייס קיוב נתן אחלה תחרות D:
תודה לכל מי שהישתתף בסקר!

אני אשמח לקבל גם תגובות פה, בצ'אט או במייל אם יש לכם משהו אחר בראש.
בברכה,
F.A.T AKA FATPimP

3 תגובות:

קורן אמר/ה...

moment of truth למרות שאני סיקרתי אני רוצה לראות כמה הסיקור שלך דומה לשלי..

כרמל אמר/ה...

לך על Slaughtahouse... פשוט אלבום ענק שלא זוכה כמעט להתייחסות...

Anonymous אמר/ה...

מה עם האלבום של רייקון!!!!!!
תסקר אותו!!!!

הוסף רשומת תגובה