יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

Wu Tang Clan Presents - Chamber Music - 2009

Wu Tang Clan Presents - Chamber Music - 2009



האלבום הזה בניגוד למה שכולם חושבים לא אלבום רישמי של וו טאנג ממש וכל הדרך הוא פורסם כפרוייקט של וו טאנג עם שילוב של אמנים ניו יורקים אחרים. לפרוייקט הזה הם גייסו להקה חיה, The Revelations, שינגנו להם ואת Lil Fame שיפיק להם את האלבום.
האלבום בצורה מוזרה לא כלל את כל חברי הוו טאנג וחברים כמו GZA, Method Man, Masta Killa לא הופיעו באלבום בכלל(לצערינו יו גאד כן) והאלבום אירח את: AZ, Cormega, Sean Price, Havoc, Tre Williams, M.O.P.,Masta Ace, Kool G Rap, Sadat X ו Thea Van Seijen.

האלבום שוחרר תחת E1(לשעבר Koch) ומכר בסביבות ה 20 אלף עותקים והיתקבל די טוב ע"י המבקרים והמעריצים שכבר מזמן היו רעבים לחומר של וו טאנג במיוחד כשבפרסומות הובטח שהאלבום ינסה לשחזר את הסאונד של האלבום הראשון שלהם.

1. REDEMPTION
אינטרו..

2. KILL TOO HARD (INSPECTAH DECK, U-GOD, & MASTA ACE)
התחלה מאוד מעניינת לאלבום, כפי שבוודאי ציפיתם אינספקטה דק ומאסטה אייס לא מאכזבים מה שכן הפתיע אותי שיו גאד גם לא איכזב והביא פה וורס נסבל לגמרי.
אחלה שיר.

3. THE ABBOT (THE RZA)
סקיט..

4. HARBOR MASTERS (GHOSTFACE KILLAH, AZ, & INSPECTAH DECK)
זוכרים שדיברתי בהתחלה שהביטיחו את הסאונד של 36 צ'מברים..? אז זה קרוב למדי(מבחינת הביט).
בכל מקרה גוסט ואינספקטה דק לקחו את זה אבל גם AZ נשמע ממש טוב פה וכמעט ברמה של Doe Or Die.
שיר מעולה!

5. SHEEP STATE (THE RZA)
עוד סקיט..

6. RADIANT JEWELS (RAEKWON, CORMEGA, & SEAN PRICE)
הופתעתי מאוד לראות את מגה ושון פרייס באלבום של וו טאנג אבל זה משהו שמאוד רציתי לשמוע תמיד(שון פרייס ומגה לפחות).
הביט הראשון של ריי נשמע משעמם ומרדים רצח ויש לו מזל שמגה ושון פרייס מצילים את השיר הזה ואשכרה הופכים אותו לממש ממש טוב!

7. SUPREME ARCHITECTURE (THE RZA)
עוד סקיט :\

8. EVIL DEEDS (GHOSTFACE KILLAH, THE RZA, & HAVOC)
גוסט הביא פתיחה מהממת לשיר הזה, החוליה החלשה לדעתי היה הבוק שהביא וורס חלש יחסית.
מה שכן הפזמון של ריזה נשמע מעניין מאוד ואני לא בן אדם שנהנה מפזמונים ממש.
אחלה שיר!

9. WISE MEN (THE RZA)
:\ זה כל מה שיש לי להגיד על זה.

10. I WISH YOU WERE HERE (GHOSTFACE KILLAH & TRE WILLIAMS)
אני מניח שחלק יאהב את השיר הזה מאוד אבל לא הטעם שלי...

11. FATAL HESITATION
מה נסגר עם הסקיטים באלבום הזה??

12. ILL FIGURES (RAEKWON, M.O.P., & KOOL G RAP)
בהתחלה ששמעתי את השיר הוא נישמע לי בסדר אבל אחרי כמה שמיעות התחלתי להבין שתאכלס חוץ מהביט אין משהו מעניין בשיר, ריי נשמע עייף ומשעמם וקול ג'י ראפ נשמע סתם מוזר.
שיר חביב לא יותר.

13. FREE LIKE ODB (THE RZA)
ניראה לי זה אלבום סקיטים...

14. SOUND THE HORNS (INSPECTAH DECK, SADAT X, & U-GOD)
הוורס של אינספקטה דק נשמע מעולה והביט כנ"ל אבל מעבר לזה אין משהו אחר מעניין בשיר.
בסה"כ שיר נחמד.

15. ENLIGHTENED STATUES (THE RZA)
ועוד סקיט..

16. NYC CRACK (THE RZA & THEA VAN SEJEN)
השיר הזה בסדר גמור לא יותר מזה...זה כל מה שיש לי להגיד על זה.

17. ONE LAST QUESTION (THE RZA)
אוטרו..

סיכום:
מי ששמע את האלבום הקודם של וו טאנג כנראה לא ציפה להרבה מהאלבום הזה.
אישית גם לי לא היו ציפיות והאלבום בא לי בטוב דווקא למרות שהיו בו יותר סקיטים משירים מלאים, עוד חיסרון בולט באלבום הוא חוסר מעורבות מוחלטת של וו טאנג, ג'יזה, מט ומאסטה קילה היו חסרים רצח ואולי החלק הכי מעצבן שאין הפקות של ריזה.
בכל מקרה הפרוייקט הזה מבורך בהחלט ומראה ש 2009 היא בהחלט השנה של הוו טאנג, אפילו יו גאד שיחרר אלבום סביר(ואני כבר לא מדבר על רייקון).
אני מביא לאלבום 3 כוכבים והנה השירים שהכי אהבתי:
Kill Too Hard
Harbor Masters
Radiant Jewels
Evil Deeds

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה