יום רביעי, 7 באוקטובר 2009

תחיית המתים חלק 2 :O

מה המצב אנשים???

אם מישהו קורא את זה בכלל...שוב נעלמתי לכם לתקופה די ארוכה.
בכל מקרה אני עדין לא חזרתי סופית, אני כרגע נמצא בבית חולים עם לפטופ ישן של אחותי ומתחבר מהאינטרנט של הבית חולים(ביחד עם עוד 435689745 אנשים אז החיבור שלי חרא).

בכל מקרה כל עוד יש להם אינטרנט אני יחזור להיות פעיל אבל בתדירות נמוכה יותר, אני אכן משועמם פה אז אני יחזור לכתוב סיקורים וכאלה אבל יהיו איחורים קצת עם ההורדות של האלבומים החדשים. אני מקווה לחזור הביתה בקרוב אבל למחשב הטוב שלי עם כל המוזיקה וכמובן הפורנו :P(בלפטופ הזה יש לי רק 50 ג'יגה וכבר פיצצתי את הכל במוזיקה :\).

בכל מקרה היום בלילה או מחר אני אעדכן את האתר בכל האלבומים שיצאו(המעניינים לפחות) בזמן שלא הייתי ואכתוב איזה סיקור או משהו ואשחזר את ההודעות שמחקו לי בלוגר בגלל הפרת זכויות וזה(חצופים!).

אז חג שמח לכולם ואני חוזר ממש בקרוב :)

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה