יום חמישי, 8 באוקטובר 2009

M.O.P



M.O.P(קיצור של Mash Out Posse) הם צמד ראפרים מברוקלין. הצמד מורכב מ Billy Danze ו Lil' Fame ושניהם ידועים בזכות הסטייל האגרסיבי שלהם. למרות שיש להם בסיס מעריצים מאוד גדול במתחתרת שני הסינגלים היחידים שלהם שראו הצלחה מסחרית היו Ante Up ו Cold As Ice מהאלבום Warriorz שראה יחסית הצלחה מסחרית.
ההרכב לאיטים קרובות עובד עם המפיק DJ Premier. הראפר Lil' Fame גם מפיק חלקים גדולים מהאלבומים שלהם והרבה פעמים ידוע בשם Fizzy Womack שעבד בין היתר גם עם Big Noyd, Teflon, Cormega, Friddie Foxxx ו Wu Tang Clan לאחרונה.



Lil' Fame ו Billy Danze גדלו ביחד ב Brownsville שנמצאת בברוקלין והרכיבו כנופיה עם המשפחות שלהם בשם Mash Out Posse. שניהם רצו להיכנס לראפ וכך הם הקימו את הצמד וקראו לו על שם הכנופיה שלהם. במקור Lil Fame היה אמור להיות הדיג'י אבל בזכות עידוד מאח הגדול שלו הוא התחיל להיתעסק בראפ בין היתר.
אחרי שהופיעו באוסף המחתרתי The Hill That's Real בשנת 92 הם שיחררו את הסינגל הראשון שלהם How About Some Hardcore? שהופיע בשנת 93 בסאונדטראק של House Party 3. שניהם הכינו קליפ לסינגל שזכה להצלחה מחתרתית טובה והם חתמו חוזה בלייבל העצמאי Select Records והתחילו לעבוד על האלבום הבכורה שלהם To the Death שכמעט כולו הופק ע"י DR Period ובסופו של דבר ראה אור יום בשנת 94.

בשנת 96 הצמד חתם בלייבל עצמאי גדול יותר, Relativity Records, והיתחברו עם DJ Premier שהפיק חלק גדול מהאלבום שלהם השני שלהם, Firing Squad, שיצא בסופו של דבר בשנת 96. ההרכב שמר על הסטייל ההרדקור האגרסיבי שלהם והמעריצים שלהם נשארו מרוצים והאלבום היה להצלחה אצל המבקרים.
בשנת 98 הצמד שיחרר את Handle Ur Bizness EP כדי לקדם את האלבום הבא שלהם First Family 4 Life שיצא תקופה קצרה אחרי זה, הצמד המשיך לעבוד עם DJ Premier. הצמד אירח באלבום הזה את Guru, Treach ו Jay-Z וראה הצלחה לא רעה.
עובדה מעניינת לגבי האלבום First Family 4 Life, מסתבר שהוא היה האלבום שנגנב הכי הרבה מהחנויות שני יורק בשנת 98.

בשנת 2000 הצמד חתם ב Loud Records ושיחרר שם את האלבום הרביעי שלהם, Warriorz, שראה הצלחה מסחרית הרבה בזכות הסינגלים Ante Up ו Cold As Ice שקיבלו זמן אוויר ב MTV וברדיו באופן קבוע(למרות הצנזורה הכבדה על שני השירים).
בשנת 2002 Loud Records נסגר וחברת האם שלהם Sony/Columbia שהיו חייבים ע"פ החוזה עוד אלבום אחד לצמד הרכיבו אלבום להיטים, 10 Years and Gunnin, ושיחררו את MOP מהחוזה שלהם.

מאוחר יותר הצמד חתם בלייבל של ג'י זי ודאם דאש, Roc-A-Fella Records, והיתארחו באלבום של ג'י זי The Blueprint 2: The Gift & the Curse. הם התחילו לעבוד על האלבום הבא שלהם, Ghetto Warfare, תחת הלייבל אבל האלבום נסגר בכספת ולא שוחרר. הצמד הקליט עוד 2 אלבומים תחת הלייבל, The Last Generation והשני Kill Nigga Die Slo Bluckka Bluckka Bloaoow Blood Sweat Tears and We Out אבל בגלל חוסר הצלחה של הסינגלים שני האלבומים לא ראו אור יום גם הם.
בזמן שהיו על "הספסל" של Roc-A-Fella הם היתארחו במספר סאונדטראקים של סרטים ומשחקים מחשב ושיחררו מספר מיקסטייפים ואפילו פרוייקט מטאל שמיקסס שירים ישנים שלהם על ביטים של מטאל.
בשנת 2005 אחרי שנמאס להם לחכות הם עזבו את הלייבל וחתמו בלייבל של פיפטי סנט, G Unit Records ופיפטי ישר אירח אותם בסאונדטראק של הסרט החדש שלו Get Rich or Die Tryin'.
בזמן שהם חיכו לאלבום שלהם בג'י יוניט הם שיחררו אוסף של שירים ישנים שלא ראו אור יום לפני זה(חלקם מהתקופה שהיו חתומים אצל ג'י זי) בשם St. Marxmen ובשנת 2006 הם קנו את הזכויות של האלבום Ghetto Warfare ושיחררו אותו תחת לייבל קטן ועצמאי.
גם בג'י יוניט הם לא הצליחו לשחרר אלבום ובסופו של דבר עזבו את הלייבל.

בשנת 2009 Lil' Fame הפיק כמעט את כל האלבום של וו טאנג Wu-Tang Chamber Music ושניהם שוב חזרו לסטודיו ושיחררו את האלבום החדש שלהם The Foundation תחת E1 Records(לשעבר Koch)בספטמבר של 2009 שלא מכר טוב(רק 2000 עותקים בשבוע הראשון).

דיסקוגרפיה:
1994 - To the Death
1996 - Firing Squad
1998 - Handle Ur Bizness EP
1998 - First Family 4 Life
2000 - Warriorz
2003 - 10 Years and Gunnin'
2004 - Mash Out Posse(אלבום רמיקסים של רוק ומטאל)
2005 - St. Marxmen
2006 - Ghetto Warfare
2009 - Foundation

אלבומים שלא ראו אור יום:
The Next Generation
Kill Nigga Die Slo Bluckka Bluckka Bloaoow Blood Sweat Tears and We Out




0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה