יום שבת, 17 באוקטובר 2009

תוספות חדשות

שלום לכולם,
בימים האחרונים התחלתי לעבוד קצת יותר על העיצוב ועוד פיצ'רים חדשים מעניינים לאתר והעיצוב כמעט מוכן, נשאר כמה דברים קטנים לשפר ולשנות(חוסר ידע ב HTML קצת מקשה אז לוקח לי קצת זמן).

* הוספתי בצד שמאל למעלה עידכונים של RSS למי שמשתמש בזה אז תרשמו בכיף :)

* הוספתי מערכת דירוג לאתר, עכשיו מתחת לכל פוסט יש לכם, הקוראים, אפשרות לדרג כל פוסט.
הדורוג הוא בשיטה של כוכבים אחד עד חמש אז אל תתביישו לדרג.

* התפריט למעלה מתחת לבאנר של הבלוג עוד יעבור כמה שידרוגים ואני יוסיף עוד שטויות

* בזמן האחרון שמתי לב שהבלוג טיפה יבש מבחינה גראפית וחשבתי להוסיף פה ושם(בלי להציק לעין) פרסומות לאלבומים שצפויים לצאת בזמן הקרוב וכאלה(בדיוק כמו ששמתי לאלבומים של קורמגה ורוייס). אתם מוזמנים להשאיר תגובות פה או בצ'אט מה דעתכם על זה.

* שמתי פרסומות של גוגל בצד ימין ואחת גם בתחתית העמוד, אני לא מתכוון להיתעשר מזה אבל אם בא לכם לתגמל בקטנה את הכותב החרוץ שלכם לחיצה לע הפרסומת פעם ביום יהיה נחמד :)

* אם יש לכם הצעות משלכם או שאתם מכירים תוספות מעניינות לבלוגים שיוכלו לעזור לי אני אשמח לשמוע, אתם מוזמנים להשאיר תגובה פה, בצ'אט או לשלוח לי מייל ל qwermoop@hotmail.com

שבת שלום וגלישה נעימה,
F.A.T AKA FATPimP

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה