יום שלישי, 23 ביוני 2009

100 פוסטים, 2000 + צפיות = פוסט של תודות!

טוב אני יודע שזה מוזר אבל לכבוד הפוסט ה 100 של הבלוג ולכבוד זה שעברתי 2000 צפיות(כרגע הקאונטר עומד על 2320).
300 מזה בערך צפיות שלי מכל העריכות אז זה יוצא סוג של מספר עגול :)




בכל מקרה בפוסט הזה אני רוצה להגיד תודה לכל מי שקורא את הבלוג הזה ומשתמש בו יום יום.

קצת יותר ספציפי:
אז דבר ראשון תודה רבה לערן הפריק שתמיד קרא את הסיקורים שלי גם כשהוא היה מאחר ללימודים(הוא ידע מה יקרה אם יסרב לי) ותמיד דאג לספק לי פידבק קשוח אבל הוגן. ואני חייב לתת לו הרבה פרופס שפתח אותי להרבה סוגי היפ הופ שונים בזמנו(זה היה לפני הרבה שנים) והיום התלמיד הופך למורה :).

תודה גדולה גם לסטניסלב שתמיד כשאני עייף, עצבני או סתם הראש לא מתפקד מרב הסיקורים שכתבתי. אני נזכר בו ותמיד חושב על זה שיכול להיות גרוע יותר P:


תודה גדולה למקס על ההשראה(אני יודע שהוא לא יקרא את זה וגם אם כן לא יבין אבל בכל זאת).

תודה לאלכס AKA סשה AKA שוריק שגם הוא נתן לי כמה שיעורים חשובים והעשיר את הידע שלי.

תודה לאווה שגם הוא פתח אותי להרבה דברים חדשים(אני עדין חורש על הרמיקס של מוב דיפ ואקזיביט ושל ג'י ראפ D:).
תמשיך לספק לי דברים מעניינים וזה יעזור גם לבלוג בעתיד.

אני חייב לתת הרבה פרופס לאתר פימפס ולארז הסרסור הראשי שהכניס אותי ברצינות לקטע של הסיקורים והביוגרפיות.

תודות לכמה חברה מFXP:
SilverHaze(כרמל) על הרעיונות והפידבק.
Stiza(סטיבן) על הפידבקים וסתם כי כיף לשגע אותך :)
יובל על הפידבקים וגם אותך כיף לשגע(ואני עדין חושב שלא שמעת את The Awakening)
רועי(המלך עלק..) שגם נתן לי הרבה מאוד המלצות בזמנו ופתח אותי להרבה סגנונות מעניינים...
יונתן אתה אחד האנשים שאני יותר מכבד משםרק היה יותר טוב אם היית מפסיק לשמוע את סייג' וכל שאר האימואים :)

ותודה נוספת:
תודה לניר על הפידבקים! לא שכחתי :)

סליחה אם שכחתי מישהו...אני עלול להוסיף בהמשך :)
ושוב תודה לכל מי שגולש ומשתמש בבלוג יום יום!!
Peace

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה