יום שלישי, 23 ביוני 2009

Lord Finesse



Lord Finesse(בשמו הפרטי Robert Hall) הוא ראפר ומפיק מ The Bronx, New York ידוע בעיקרון כהמנהיג של ההרכב D.I.T.C..
בשנת 89 הוא והשותף שלו לשעבר DJ Mike Smooth הוחתמו לייבל Wild Pitch Records, שהוא הבית לעוד אמני היפ הופ מצליחים כמו: Gang Starr, Main Source, Chill Rob G, Percee P ו O.C.. בשנת 90 הצמד שיחרר את האלבום הראשון שלהם Funky Technician. האלבום הופק ע"י המפיקים DJ Premier, Diamond D ו Showbiz שמאוחר יותר הפכו לבין המפיקים המובילים בתעשיה.

תקוםה קצרה אחרי זה פינס הרכיב את ההרכב שלו D.I.T.C., שזה קיצור של Diggin In The Crates, ביחד עם Showbiz & AG ו Diamond D. הם גייסו מספר חברים חדשים להרכב והם: Fat Joe, O.C., Buckwild ו Big L.

בשנת 92 פינס חזר עם אלבום סולו(בלי הדיג'י שלו) Return of the Funky Man. האלבום אירח את Percee P ו AG והסינגל הראשון Return of the Funky Man היה זכה להצלחה די גדולה בניו יורק. האלבום כלל מספר ביטים שפינס הכין בעצמו וזאת הייתה ההתחלה של קריירה מוצלחת ומכובדת כמפיק. בשנת 94 פינס הפיק באלבומו הקלאסי של ביגי Ready to Die את השיר Suicidal Thoughts.
בשנת 95 פינס הפיק חלק גדול מאלבומו הראשון של Big L ששמו Lifestylez Ov Da Poor & Dangerous, כולל את הסינגל M.V.P..
בשנת 96 הוא סוף סוף חזר לראפ ושיחרר סינגל על ווניל בשם Check The Method שהיה דיס על Lords Of The Underground. תקופה קצרה אחרי זה הוא שיחרר את The Awakening אלבומו השלישי שהפיק את כולו בעצמו. פינס הביא הרבה אורחים באלבום החדש כמו: O.C., KRS-One, MC Lyte, Akinyele, Showbiz and A.G., Diamond D ו Kid Capri. הסינגל המחתרתי Actual Facts שאירח את Sadat X, Grand Puba ו Large Professor היה שיר בונוס ניסתר באלבום.

מאז פינס לא שיחרר עוד אלבומי סטודיו אבל המשיך בקריירת המפיק שלו. בשנת 97 הוא הפיק את השיר Jewelz בישביל הראפר O.C. והשיר Channel 10 מאלבומם הראשון של Capone-n-Noreaga ששמו The War Report.
בשנת 99 הוא הפיק את השיר The Message לאלבום 2001 של דר. דריי.

בשנות ה 2000 פינס שיחרר הרבה וונילים של חומרים לא משוחררים שלו, רמיקסים וגירסאות נדירות ואוריגינליות לשירים שכבר שוחררו. הבולט מכל הפרוייקטים היה From The Crates To The Files ששוחרר על דיסקים ולא רק וונילים.
הוא המשיך גם לעבוד על מספר אלבומים של DITC שגם כללו הרבה חומרים שלא הושמעו בעבר וגירסאות שונות.
כרגע פינס עובד על אלבום רמיקסים לאלבום Funky Technician, בנוסף הוא ו DJ Premier עובדים כרגע ביחד על אלבום של Big L, אין כרגע תאריך לאלבום.

בשנת 2008 פינס ו DITC שיחררו אלבום חדש, The Movement, עם חומרים חדשים שהוקלטו שכלל גם מספר הפקות ממנו.

דיסקוגרפיה:
1990 - Funky Technician
1992 - Return of the Funky Man
1996 - The Awakening
2003 - From The Crates To The Files

דיסקוגרפיה ביחד עם DITC:
2000 - D.I.T.C.
2000 - The Official Version
2001 - DITC Presents Wild Life (EP)
2007 - Rare & Unreleased
2008 - Unreleased Production
2008 - The Movement



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה