יום שני, 15 ביוני 2009

Nature


Jermain Baxter(נולד ב 5 לדצמבר 1972) הוא ראפר מארה"ב שידוע בשם Nature. הוא ידוע
בעיקר בגלל שעבד ביחד עם Nas. נאס למד עם Nature בבית ספר והוא לראשונה שם לב לכישרון שלו.



נאס לראשונה הציג את Nature להמונים כחבר מההרכב שלו The Firm שכלל גם את AZ ופוקסי בראון. נאס ככל הניראה הביא את Nature כדי להחליף Cormega שלא היסתדר בסופו של דבר עם נאס והאמרגן שלו ועזב את ההרכב.
האלבום הראשון והיחיד שלהם Nas, Foxy Brown, AZ, and Nature Present The Firm: The Album לא היה מוצלח כמתוכנן וההרכב היתפרק תקופה קצרה אחרי השיחרור של האלבום. למרות הכישלון של האלבום הכישרון של Nature דווקא בלט לטובה וזה ניראה כאילו הסטייל שלו היתחבר טוב מאוד עם ההפקות של דר דריי בשירים Firm Family ו Five minutes to flush.

בהמשך הוא עבד על עוד מספר שירים עם דר דריי אבל השירים לא ראו אור יום.

בשנת 2000 אחרי ש The Firm היתפרק Nature שיחרר את אלבום הסולו שלו For All Seasons דרך הלייבל של Trackmasters והיה להצלחה די טובה במחתרת וקיבל ביקורות טובות.
האלבום לא קיבל מספיק קידום מהלייבל ולא מכר מספיק, Nature לא הרגיש שהיה לו עתיד בלייבל ועזב את הלייבל.
הדברים לא ממש הישתפרו בישבילו, נאס כששיחרר את Stillmatic הכניס דיס על Nature באחד השירים שלו וזה באופן רישמי סיים את החברות בינהם ומשם הם היתגלגלו לביף די רציני.

בשנת 2002 Nature שיחרר את האלבום השני שלו Wild Gremlinz תחת לייבל מקומי ועצמאי. האלבום נכשל להביא ביקורות טובות וגם לא ממש היה אהוב ע"י המעריצים שלו.

אחרי 2002 ניראה ש Nature סיים עם קריירת המוזיקה שלו עד שהייתה שמועה ב 2007 שהוא חתם בלייבל עצמאי חדש בשם Beast Music. שם הוא שיחרר מיקסטייפ רישמי שנקרא Nature - The Nature Files Vol. 1 שכלל כביכול את החומרים הכי טובים שלו וגם הרבה שירים נדירים ולא משוחררים שלו.
בשנת 2008 הוא שיחרר אלבום חדש בשם Pain Killer ואירח באלבום את N.O.R.E., Prodigy, Kool G Rap ועוד רבים אחרים.

כרגע Nature עובד על אלבום נוסף ועל סרט דוקומנטרי על הקריירה שלו ועל מה שמסביבו.


דיסקוגרפיה:
2000 - For All Seasons
2002 - Wild Gremlinz
2008 - Pain Killer

מיקסטייפים רישמיים:
2007 - The Nature Files Vol. 1
The Nature Files Vol. 2 צפוי לצאת בקרוב.






0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה