יום שלישי, 9 ביוני 2009

פינה חדשה: שירים נדירים, לא ידועים, רמיקסים וקשים להשגה.




אהלן,
כמו שהבטחתי הבלוג יתחיל להיתנפח מתוכן חדש לאט לאט וזאת כנראה תהיה פינה קבועה בבלוג מעכשיו.
כל יום(אם יתאפשר כמובן) אני הולך להעלות לכם שיר חדש שסביר להניח לא שמעתם אותו עדין...זה יכול להיות רמיקס ממש טוב לאיזה שיר קלאסי או סתם גירסאות שונות, או אולי פשוט שיר שלא כולם יודעים על קיומם(יש לי הרבה כאלה בארסנל..).


נפתח את הפינה באחד מהרמיקסים הכי טובים ששמעתי אי פעם לשיר Fast Life של Kool G Rap.
הביט ברמיקס הזה כל כך טוב שאני הייתי מנגן בהתחלה את השיר בלופים של שעות...אני לא צוחק איתכם.

מה שכן אני חייב לתת הרבה קרדיט על זה לאווה ששלח לי את הרמיקס הנדיר הזה.
להיתרשמות העלתי לכם ל Z SHARE ויוטוב:
http://www.zshare.net/audio/61147574cf1921bb/










תהנו!

נ.ב. אם אתם אוהבים את הרעיון של הפינה או לא אתם מוזמנים לשלוח לי מייל עם פידבק לגבי הפינה(או כל דבר אחר) או להשאיר תגובה בצ'אט.
בברכה, F.A.T.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה