יום חמישי, 11 ביוני 2009

Sauce Money






Sauce Money(נולד כTodd Gaither) הוא ראפר משיכוני Marcy בברוקלין ניו יורק. הוא ידוע בעיקר בהיותו חבר ושותף של ג'י זי מתחילת הקריירה שלו. הוא והראפר Jaz-O הופיעו ביחד שנים עד שג'י זי פרץ למיינסטרים.

Sauce Money בעיקרון ידוע בזכות הפאנצ'ליינים המעולים שלו. הוא הופיע באלבום הבכורה של ג'י זי Reasonable Doubt בשיר בהפקתו של DJ Premier בשם Bring it On ביחד עם הראפר Jaz-O. מאוחר יותר הופיע באלבום השני והשלישי של ג'י זי.
לתקופה קצרה הוא היה בביף עם נאס ומאוחר יותר עם Nature(ראפר שעבד קרוב עם נאס) ויתכן שהיה אחד הסיבות להתחלת הביף בין נאס וג'י זי.



אחרי הפריצה הגדולה של ג'י זי למיינסטרים Sauce Money חתם בלייבל של ג'י זי Roc-A-Fella Records ושיחרר תחתם סינגל שנכשל לעורר עניין. Sauce Money עזב את הלייבל של ג'י זי כנראה בגלל בעיות אישיות שהיו לו עם Dame Dash שהיה השותף של ג'י זי ואחד מהבעלים של Roc-A-Fella.

במפתיע בשנת 97 הוא זכה בגרמי על הכתיבה של השיר I'll Be Missing You של פאף דאדי שנכתב על ביגי המנוח.

בסופו של דבר Sauce Money חתם חוזה הקלטות ב Priority Records ובשנת 99 שיחרר את אלבומו הראשון והיחיד עד היום Middle Finger U. למרות הופעות של סופרסטארים כמו ג'י זי ופאף דאדי והפקה של DJ Premier האלבום לא ממש משך תשומת לב של מעריצי הראפ ולא מכר מספיק עותקים(קרוב ל 200 אלף עד היום).

מאוחר יותר Sauce Money היתארח במספר אלבומים ושיחחר סינגל בשם Against The Grain שהופק ע"י DJ Premier.

בשנת 2005 היתאחד שוב עם ג'י זי ויצא איתו להופעה וביצע את השיר Reservoir Dogs אבל שוב לא קיבל את תשומת הלב בגלל נאס שהיה "להפתעה" וגנב את כל ההצגה באותו הערב והופיע ביחד עם ג'י זי.

היום Sauce Money לרוב כותב לראפרים אחרים ולא ממש עובד על פרוייקטים חדשים.


דיסקוגרפיה:
1999 - Middle Finger U






0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה