יום שלישי, 18 באוגוסט 2009

200 פוסטים, 9250+ צפיות = עוד אשכול תודות וברכות.

200 פוסטים, 9250+ צפיות = עוד אשכול תודות וברכות.





מה קורה אנשים?
טוב בתאכלס אולי הצפיות זה משהו יותר קרוב ל 8100 כי לפחות 1000 מזה, זה צפיות שלי בגלל עריכות ועוד דברים. בכל מקרה הבלוג גדל ומצפתח בצורה די טובה והוא ימשיך להיתפתח אפילו טוב יותר אם תשמיכו לתמוך בו, להגיב, להפיץ אותו וכמובן לתת פידבקים.


הפעם לא יהיה יותר מדי תודות ואני יעשה את זה קצר יותר:
תודה גדולה לאלכס AKA סשה AKA שוריק על הפידבקים, רעיונות וביקורות.
תודה לכרמל/SilverHaze על הסיקורים ששלח לי, הפידבקים והרעיונות.
תודה לסטניסלב...לא עשית בישביל הבלוג כלום אבל המלצת לי לראות האוס(סדרה) שנתנה לי הרבה השראה.
תודה לדימיטרי(כיף לקרוא להם בשמות הרוסיים המלאים שלהם) על התמיכה.
תודה לLady L(אין שם פרטי ע"פ בקשה :()ומליסה על ההשראה.
תודה לסטיזה(הצרפתי אוכל חילזונות הזה) על הפידבקים.

תודה מיוחדת לקוראים שלי כמובן שמדי יום(או לפחות פעם בשבוע..נו טוב חודש..? :X) נכנסים לבלוג וקוראים.
אם שכחתי מישהו אני מצטער, אני אנסה להזכיר אותו פעם הבא.

עכשיו כמה דברים שרציתי להגיד ולהזכיר,
אם עדין לא ביקרתם כאן
אז תבקרו בהקדם האפשרי...חשוב מאוד! :)

דבר שני, אל תשכחו את הצ'אנל שלי ביוטוב שמתעדכן בהמון קליפים מעולים, רובם באיכות מעולה וחלקם בילעדיים:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=D40677370DD9E095

דבר שלישי, אני מזכיר לכם שאני כן מעויין בכתבות של אנשים אחרים. אם יש לכם רעיונות אל תהססו לשלוח לי מייל qwermoop@gmail.com.

דבר רביעי, כבר התחלתי עם זה אבל אני אכתוב גם פה...
אני מנסה לגייס ראפרים ומפיקים מתחילים לפרסם דברים שלהם בבלוג שלי. אם יש לכם חומר מעניין שאתם חושבים שיכול להישתלב בבלוג(לא אוטוטון או פופ ראפ בבקשה) אל תהססו לשלוח לי במייל(שירים, ביטים או אפילו אלבומים ומיקסטייפים שלמים) ואם זה מתאים ונשמע לי וליועצים הרוחניים שלי מעניין זה יפורסם עם פרטים עליכם, לינקים לפייסבוק או מייספייס וכל פרט אחר שתירצו.

אז שבוע טוב לכולם ושוב תודה לכם על התמיכה!
בברכה, F.A.T AKA FATPimP.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה