יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

O.C. - Jewelz - 1997

O.C. - Jewelz - 1997




האלבום הראשון של OC ראה הצלחה אצל המבקרים אבל היה כישלון מסחרי ולא מכר כמעט כלום. OC עשה שינויים בקריירה שלו, לורד פינס ראה לנכון לצרף אותו לקרו שלו DITC ו OC החליף לייבלים ועבר ל Payday Records.
OC הביא מפיקים חדשים כמו DJ Premier ו Da Beatminerz ובניגוד לאלבום הקודם שלו הוא החליט שהגיע הזמן להביא אורחים חדשים לאלבום שלו כמו Freddie Foxxx ו Big L. ההיתחדשות של OC הייתה להצלחה בעצם והאלבום הזה אשכרה מכר הרבה יותר מהאלבום הקודם שלו(עדין לא מספיק אבל) ועדין קראה ביקורות מעולות והשאיר הרבה מעריצים מרוצים.

Far From Yours שהיה הסינגל הראשון אשכרה היה להצלחה קטנה וראה MTV לפעמים(מה שהיה הישג נדיר אצל רוב חברי ה DITC).
המפיקים באלבום הזה: DJ Ogee, Buckwild, Da Beatminerz, Showbiz, Lord Finesse והכי חשוב כמובן DJ Premier שהפיק לו 4 שירים מהאלבום.
האורחים באלבום: Yvette Michele, Freddie Foxxx, Big L והחברה הישנים שלו שבעצם הכניסו אותו למשחק Organized Konfusion.

1. INTRO
...

2. MY WORLD
להביא את פרימו לעשות הפקות באלבום הזה אולי הייתה ההחלטה הכי טובה ש OC עשה אי פעם. הביט הזה אחד הטובים(והכי לא שיגרתיים) שפרימו אי פעם עשה.
שיר מעולה פשוט ופתיחה מאוד חזקה לאלבום.

3. WAR GAMES (FEAT ORGANIZED KONFUSION)
חבל מאוד...הייתי רוצה לשמוע את הבלבול המאורגן קצת יותר בשיר הזה(לא זכור לי שהם עבדו עפ רפימו אי פעם). עדין הביט האפל הזה ממש מתאים פה.
שיר מעולה!

4. CAN'T GO WRONG
אחרי 2 ביטים מעולים של פרימו DJ Ogee מביא ביט משלו שלדעתי לא נופל רחוק מ2 האחרים. OC לעומת זאת נשמע קצת משעמם מהרגיל פה אבל עדין סבבה סה"כ.
אחלה שיר.

5. THE CHOSEN ONE
לא יודע זה לא ביט שבאקווילד היה עושה קצת מרדים הייתי אומר, בכל מקרה נשמע סבבה.
OC בעיקרון אומר פה שהוא יותר טוב מכל הראפרים האחרים...
שיר סבבה.

6. DANGEROUS (FEAT BIG L)
הביט הזה מאוד טיפשי ולא מתאים לאף אחד מהשניים האלה...עדין OC וביג אל שני ראפרים מעולים ומוציאים את המקסימום מהשיר הזה.
אחלה שיר!

7. WIN THE G (FEAT BUMPY KNUCKLES)
לא יודע כל פעם ששמעתי שיר שפרדי פוקס(Bumpy Knuckles ופרדי פוקס זה אותו בן אדם שמשתמש בשמותשונים מדי פעם) היה מתארח בו הוא תמיד היה יוצא מעולה בסופו של דבר והשיר הזה לא שונה מכל השאר.
גם בזכות הביט של פרימו אולי...
שיר מעולה!

8. FAR FROM YOURS (FEAT YVETTE MICHELE)
הסינגל הראשון מהאלבום ואולי השיר שהכי צועק רדיו באלבום הזה. הכי הפתיעה אותי שבאקווילד הפיק את הדבר הזה, לא שזה רע זה פשוט לא באקווילד.
בכל מקרה אחלה שיר.

9. STRONJAY
התגעגעתי לסטוריטלינג של OC...
בקצרה, OC מדבר על בחורה שהוא פגש ואני לא אפרט יותר כי זה ידפוק למי שלא שמע עדין.
בכל מקרה אחלה שיר.

10. M.U.G. (FEAT FREDDIE FOXXX)
אני לא בטוח מה עומד מאחורי ההחלטה הזאת של לקרוא לפרדי פוקס באחד השירים Bumpy Knuckles ובשיר השני Freddie Foxxx אבל זה נשמע לי סתם אידיוטי.
בכל מקרה כמו שכבר ציינתי פרדי פוקס לא מאכזב בדרך כלל במיוחד כשהוא עובד עם פרימו וגם הפעם, יצא אחלה שיר.

11. THE CROW
לא בטוח למה אבל השיר הזה לא מתחבר לי ממש...שיר נחמד אבל לא יותר מזה.

12. YOU AND YOURS
DJ Ogee לא מאכזב באלבום הזה ומביא עוד ביט מעולה, חבל שהוא לא מפיק יותר מדי. OC נשמע כהרגלו, מעולה.
שיר מעולה!

13. HYPOCRITE
אהבתי את השיר הזה, באקווילד הביא ביט שמסתדר טוב באוזן וOC מצא לו נושא מעניין לראפרפ עליו ובאופן מפתיע עשה את זה קצר מאוד.
אחלה שיר!

14. IT'S ONLY RIGHT
Da Beatminerz איכזבו באלבום הזה וכל הביטים שלהם נשמעים בינוניים ומטה לדעתי, זה קצת יותר טוב משני האחרים אבל עדין לא משהו.
למזלנו OC הוא ראפר מעולה שיודע את העבודה שלו ומציל את השיר הזה.
שיר סבבה בסה"כ.

15. JEWELZ
אם לא הייתי יודע בוודאות בחיים לא הייתי מנחש שלורד פינס הפיק את זה. בכל מקרה פינס עשה פה ביט די טוב ו OC הביא איתו ראפ די טוב.
סה"כ שיר סבבה ונחמד לסגירה.


מסקנה:
בישביל הרבה מאוד ראפרים האלבום השני זה המבחן הרציני שלהם ואני חייב לציין ש OC עבר אותו עם ציון מאוד גבוה. האלבום הזה לא נופל בכלל מהאלבום הקודם ותלוי מאיזה נקודה מסתכלים אולי אפילו טוב יותר(אם אתם יותר אוהבים ביטים). מבחינת לילרקס OC נשמע מעולה כרגיל והמפיקים שהוא הביט עושים עבודה מעולה פשוט, חוץ מDa Beatminerz שהיו ממוצעים סה"כ.
אני מאוד ממליץ על האלבום הזה! קניה אולי לא תבוא ממש בחשבון כי הוא כבר לא מיוצר אבל תורידו וכמה שיותר מהר אם לא שמעתם עדין.
אני מביא לאלבום הזה 5 כוכבים ותאכלס אהבתי את כל השירים אולי חוץ מThe Crow שהיה בסדר.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה