יום שבת, 8 באוגוסט 2009

Tha Alkaholiks - 21 And Over - 1993

Tha Alkaholiks - 21 And Over - 1993






Tha Alkaholiks הם הרכב מערבי שמורכב מ3 חברים: הראפרים J-Ro ו Tash והמפיק/די ג'י ופה ושם ראפר E-Swift. לראשונה ראו את שלושת החברה האלה מופיעים אצל King Tee שבאותה תקופה "הקים" קליק חדש שקרא לו Likwit Crew וגייס לקליק את ההרכב ומאוחר יותר את הראפר אקזיביט.
אחרי ההופעה ב The Triflin Albm של קינג טי הם הוחתמו ל Loud Records והתחילו לעבוד על האלבום הראשון שלהם 21 & Over.

בניגוד להרבה אלבומי ווסט קואסט בתקופה ההיא האלבום לא היה גאנגסטה ראפ עם ביטים של ג'י פאנק אלה יותר דיבר על שתיה מרובה של אלכוהול(מן הסתם), מסיבות, בחורות וכל דבר שניתן לקשר עם המילה "בילוי".
האלבום הזה לא היה ממש מוצלח מסחרית ולא מכר הרבה אבל הביקורות מאוד אהבו אותו והרבה אנשים בווסט קואסט קיבלו את האלבום כמשהו מרענן אחרי הגל של הגאנגסטה ראפ והג'י פאנק.
רוב האלבום הופק ע"י E Swift המפיק שלהם עם עזרה משאר חברי ההרכב ועוד כמה כמה אנשים כמו: D. Pimp, Madlib ו King Tee.
האורחים באלבום: Lootpack, Field Trip, Threat, ו King Tee.

1. LIKWIT (FEAT KING TEE)
הסינגל השני מהאלבום ואני חייב לציין ביט מאוד קליט, מבין למה החליטו לשחרר אותו כסינגל.
בכל מקרה השיר הזה גורם לי להיזכר מה לעזאזל קרה ל King Tee?? ניראה שהקריירה שלו נדפקה לגמרי אחרי שהוא חתם באפטרמט.
אחלה שיר.

2. ONLY WHEN I'M DRUNK
רובכם בטח מכירים את הביט הזה כמשהו שג'י זי הישתמש בו ב Aint no nigga אבל אני חושב שהראשונים היו בכלל EPMD...
חוץ מזה אני חייב לציין שהשיר מצחיק רצח ותופעה נדירה, E Swift מראפרפ...זה לא קורה הרבה.
בכל מקרה אחלה שיר.

3. LAST CALL
להביט הזה לא ממש הצלחתי להיתחבר...נשמע מוזר רצח.
בכל מקרה חוץ מהביט המציק השיר הזה דווקא משעשע רצח.

4. CAN'T TELL ME SHIT
השיר היחיד באלבום הזה של Tash לא מופיע בו...חבל דווקא הוא הראפר האהוב עלי מההרכב.
שיר נחמד אבל לא משהו מיוחד.

5. TURN THE PARTY OUT (FEAT LOOTPACK)
מכל האורחים בעולם דווקא Lootpack? מי שלא מכיר אותם אז הם ההרכב של מאדליב...
בכל מקרה אהבתי מאוד את הביט ואת השיר עצמו שקל לנחש רק לפי הכותרת על מה הוא ידבר.

6. BULLSHIT (FEAT KING TEE)
מההרכב רק ג'י רו מופיע פה והאורח קינג טי כמובן.
בכל מקרה השיר הזה משעשע רצח ואחד האהובים עלי בינתיים.

7. SODA POP (FEAT FIELD TRIP)
אני לא יודע לגבי השיר הזה...לא ממש עשה לי את זה והאורח שמופיע פה שאני לא מכיר אותו בטוח לא עזר בכלל.
קיצר לא הכי אהבתי.

8. MAKE ROOM
הסינגל הראשון מהאלבום שהצליח הכי הרבה מבין כל השלושה.
הביט הזה לא הכי מתחבר לי אבל השיר עצמו דווקא ממש טוב והליריקס שלו צועק "הסינגל הראשון"..כשתשמעו תבינו בדיוק לע מה אני מדבר.
בכל מקרה אחלה שיר.

9. MARY JANE
הסינגל השלישי והכי פחות מוצלח מבין השלושה ואולי אני טועה אבל הם משווים חשיש לבחורה..?
אם כן אז זה חתיכת שיר מצחיק!

10. WHO DEM NIGGAS (FEAT THREAT)
וחשבתם שהם חבורת חננות...? אז הנה מגיע שיר גאנגסטה, אפילו שהוא לא הכי שייך לפה אבל עדין אני אוהב את השיר הזה גם.
אחלה שיר!


מסקנה:
בתאכלס האלבום הזה לא מדבר על כלום כמעט חוץ מלהישתכר ולבלות. אם זה דבר רע אתם תחליטו. בכל מקרה אני חושב שלשמוע אלבום שלם על אותו הדבר כמעט זה טיפה מיגע במיוחד כשהביטים באלבום לא הכי טובים ששמעתי.
עדין האלבום הזה מהנה בסה"כ ועם המצב רוח הנכון יכול להיות ממש ממכר. חוץ מזה הוא קצר מאוד וכולה 35 דקות. אני ממליץ לכם בחום לשמוע אותו.
אני מביא לאלבום 3 כוכבים והנה השירים שהכי אהבתי:
Likwit
Only When I'm Drunk
Turn Tha Party Out
Bullshit
Make Room
Mary Jane
Who Dem Niggas

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה