יום חמישי, 6 באוגוסט 2009

Pete Rock And C.L. Smooth - All Souled Out - 1991

Pete Rock And C.L. Smooth - All Souled Out - 1991






לפני האלבום הזה פיט רוק הפיק ועשה רמיקסים להרבה שירים מפורסמים בסוף שנות התישעים והביא את החבר שלו CL Smooth איתו לכל מקום עד שהשניים קיבלו היזדמנות והוחתמו ב Elektra Records.

אני לא יודע מה הייתה הסיבה, אבל הוחלט שהאלבום הראשון שלהם יהיה EP קצר עם 6 שירים בסה"כ(אחד מהם רמיקס לשיר אחר מהאלבום). מהאלבום יצא סינגל אחד סה"כ, The Creator, שלא זכה ממש להצלחה גדולה והאלבום לא מכר ממש אבל קיבל ביקורות מעולות בכל מקום.
ה EP הזה זאת דרך מעולה להציג את הסטייל של פיט רוק עם הסאמפלים של סול וג'אז ולראפר CL Smooth שהיה קצת יותר מראפר מלא באגו(כמו הרבה בתקופה ההיא) אלה בחר גם להיתרכז בנושאים יותר מוסריים וחברתיים.

1. GOOD LIFE
פתיחה מעולה פשוט לאלבום הזה...
למי שאוהב ראפ חיובי חייב לאהוב את השיר הזה, נכון שהוא מעלה כמה נושאים שליליים מאוד בשיר אבל זה בא כגינוי לאותם הדברים.
בכל מקרה הביט הזה פשוט ניצחי וכמה שלא תשמעו אותו לא ימאס לכם בחיים. אין הרבה דברים כאלה.
שיר מעולה!

2. MECCA & THE SOUL BROTHER
הנה לכם הצצה קטנה לעתיד...מי שלא מבין אז האלבום השני שלהם יקרא על שם הטראק הזה.
בכל מקרה למרות שהביט הזה הופק בטח בשנת 90 או 91 הוא נשמע יחסית כמו משהו שאופייני לתקופה המאוחרת יותר של פיט רוק.
השיר הזה קצת פחות טוב בהשוואה לשיר הקודם אבל עדין מעולה.

3. GO WITH THE FLOW
אם בשני השירים הקודמים חשבתם שאין ל CL אגו גדול אז השיר הזה יגיד לכם אחרת.
השיר הזה פחות טוב מהשני הקודמים מכל הבחינות בערך אבל עדין זה שיר טוב מאוד.

4. THE CREATOR
הסינגל היחיד מהאלבום, והשיר היחיד שפיט רוק אשכרה מראפרפ בו...לדעתי הוא נשמע קצת כמו אריק סרמון רק מהיר יותר.
לדעתי זאת אל בחירה ממש טובה כסינגל שאמור להביא את שני אלה לתודעה כי תאכלס, איפה CL Smooth בדיוק פה?
בכל מקרה אהבתי את השיר הזה אבל אני עדין מעדיף את CL בתור ראפר.

5. ALL SOULED OUT
CL מגיע לשטראק הזה עם פלואו ממש מרשים וקורע את הביט המעולה הזה של פיט רוק...אין הרבה דברים כאלה גם :)
שיר מעולה!

6. GOOD LIFE (GROUP HOME MIX)
אני לא יודע מה הקשר של Group Home פה אבל אני אומר לכם כבר עכשיו אין שום קשר להרכב הכושל ההוא שקיבלו בפוקס הפקות של פרימו.
בכל מקרה זה רמיקס קצת אפל יותר לשיר המקורי והאמת קצת קשה לי להחליט מה יותר טוב, כי שניהם מעולים.



מסקנה:
האלבום הזה מעולה פשוט, אין נפילה משמעית באלבום הזה ואפילו לא קצת. טיבעי כמובן שחלק מהשירים יהיו טובים יותר מאחרים אבל בכל מקרה כולם מעולים ואני בהחלט ממליץ לכם להשיג את האלבום הזה אם לא שמעתם עד היום. אני לא יודע עד כמה אפשר להגיד על זה מעולה אבל האלבום סה"כ חצי שעה וכמעט בילתי אפשרי להישתעמם ממנו כי הוא נגמר ממש מהר.
CL מצטייר כראפר ממש טוב פה ופיט רוק כמפיק אגדי ובמהשך השנים יהיה אחד המובילים בתעשיה.
האלבום הזה מקבל 5 כוכבים ואני לא הולך לתת את השירים הכי טובים כי אהבתי את כולת תאכלס.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה