יום חמישי, 13 באוגוסט 2009

רוצים לעזור ולתרום לבלוג להיתפתח?

רוצים לעזור ולתרום לבלוג להיתפתח?

מה שלומכם?
אני אישית עושה כל מה שאני יכול ויודע לפרסם את האתר הזה אבל אני גם מקווה שאם אתם נהנים ממנו תעזרו לי גם קצת, אני לא הולך לבקש כסף או תרומות...לא בישביל זה אני עושה את מה שאני עושה אבל יש כמה דרכים מאוד קלות שתוכלו לעזור לי בלי להיתאמץ בכלל.

הדרך הראשונה:
אם אתם פעילים בפורמים שיש שם אפשרות לשים תמונות בחתימות תוכלו לשים יוזר בר של הבלוג שהכנתי, הכנתי בישבילכם גם קוד בתגיות BB Code שתוכלו לשים את היוזר בר שהוא ישמש גם כקישור. אם אתם מעוניינים תעתיקו את הקוד הבא לחתימה שלהם:

[URL="http://thecrackspotv2.blogspot.com/"][IMG]http://i47.tinypic.com/15n7xhg.jpg[/IMG][/URL]



הדרך השניה:
להוריד קובץ ראפיד שר של 8 וקצת מגה שיש בו בפנים 2 שירים נחמדים מאוד שלא פירסמתי עד היום, אל תדאגו זה לא ווירוס או משהו אלה פשוט כמה צעדים לעזור לי לקבל פרימיום.
פרימיום בישבילי = יותר הורדות בילעדיות בישבילכם.


תודה מראש!
F.A.T AKA FATPimP

1 תגובות:

Anonymous אמר/ה...

אם אפשר לעזור ולתרום לאתר בצורה קצת יותר פעילה,
אשמח לעזור!

...

הוסף רשומת תגובה