יום שישי, 27 בפברואר 2009

Big Noyd - Episodes Of A Hustla - 1996


Big Noyd - Episodes Of A Hustla - 1996

אחרי ההופעה ממש טובה של Noyd ב Give up the goods של מוב דיפ הוא טוען שקיבל דיל בטומי בוי בסך של 300 אלף דולר. נויד התחיל לעבוד על האלבום אבל אז הוא נכנס לכלא ולטומי בוי לא היה ברירה ממש ונאצלו לשחרר את האלבום כ EP. האלבום זה רק 11 שירים ששלוש מהם זה סקיטים.

טומי בוי לא תמכו בפרוייקט כמובן ושיחררו רק סינגל אחד ומספר מאוד מוגבל של עותקים הגיע לחנויות(וכמובן האלבום כיום לא מיוצר יותר).

או שחברת התקליטים שלו או נויד בעצמו חשבו שהוא לא יחזיק אלבום סולו לבד בלי עזרתם של החברים הוותיקים שלו, מוב דיפ ושאר החבר'ה. פרודיג'י מופיע בחלק גדול מהשירים ו HAV מפיק את כל האלבום.

ולפירוט...

1. IT'S ON YOU
הנה האינטרו...
הסקיט הזה מכיל המון סמפאלים מ The Infamous...וניראה לי שהפיקו לנויד את הביט הזה אבל הוא נכנס לכלא ולא הייתה לו היזדמנות לעשות איתו משהו.

2. THE PRECINCT
וואו...סקיט.
כנראה טומי בוי היו צריכים למלא את האלבום קצת.
וגם פה עוד כמה סאמפלים מהאינפמוס.

3. RECOGNIZE & REALIZE (PART I) (FEAT PRODIGY)
הסינגל הראשון והיחיד מהאלבום.
שיר ממש טוב לדעתי! אני מאוד אוהב את ההופעה של פרודיג'י פה...נעים להיזכר בפרודיג'י מהימים הטובים.

4. ALL PRO (FEAT TY NITTY, TWIN, & PRODIGY)
הביט לדעתי לא מהחזקים של HAV אבל הוא עדין נשמע טוב.
פה מופיעים החבר'ה הישנים שלו. נויד מראה דווקא כישורים די טובים פה. הפלואו שלו אולי לא מה שהיה ב The Infamous אבל עדין נשמע ממש טוב.

5. INFAMOUS MOBB (FEAT PRODIGY)
מוזר שההרכב Infamous Mobb לא מופיעים פה...
בכל מקרה את השיר פותח פרודיג'י היטב וגם נויד עושה פה עבודה טובה.

6. INTERROGATION
סקיט...

7. USUAL SUSPECT
שיר "הסולו" הראשון של נויד(למי שלא הבין בכל שאר השירים היו אורחים)...
אני חייב לציין שאני מאוד אוהב את השיר הזה! הפלואו של נויד ממש טוב פה.

8. EPISODES OF A HUSTLA (FEAT PRODIGY)
אני מאוד אוהב את הביט בשיר הזה! אחת ההופקות הטובות של HAV ששמעתי ללא ספק.
השם של השיר והתוכן שלו ממש מתאימים...צירוף מיקרים אולי..?

9. RECOGNIZE & REALIZE (PART II) (FEAT MOBB DEEP)
האמת השיר הזה היה מתאים יותר ל Hell On Earth...זה כמובן לא אומר שהוא לא נשמע טוב, ההיפך.
פתיחה נהדרת של HAV לשיר והביט שלו פשוט מצויין! אני חושב שזה השיר שהכי אהבתי באלבום.

10. I DON'T WANNA LOVE AGAIN (FEAT SE'KOU)
די מוזר אבל נויד נכנס לשיר רק בדקה השניה...עד אז שרה את הכל SE'KOU. אולי זה היה אמור להיות באלבום שלה לפני שנויד נכלא.

11. USUAL SUSPECT (STRETCH ARMSTRONG REMIX)
הסאמפל בשיר הזה מופיע אחר כך בשיר של קורמגה Love in love out על נאס...אני מת על הסאמפל הזה!
בכל מקרה אני חושב שזה יותר טוב מהמקורי בהרבה וכן בגלל הביט. דרך מעולה לסיים את האלבום.

מסקנה:
אני חושב שהמוצר הסופי יצא ממש טוב אם להיתחשב בכך שנויד לא היה בזמן שטומי בוי סיימו לשפץ את האלבום.
הביטים של HAV ממש טובים ונישמעים מאוד Infamous\Hell On Earth(וכן זה דבר טוב).
הליריקס של נויד תקוע קצת בשתי נושאים עיקריים, כסף וסמים ולכן הוא נשמע טיפה מאוס.
אני מקווה בישבילו שבאלבומים הבאים שלו(הבא שלו יצא רק ב2002 ניראה לי) הוא היתפתח אומנותית קצת ושינה את הלקיסקון שלו גם.

קניה של האלבום הזה לא באה בחשבון כי הוא מיוצר כבר. אם אתם גרים בישראל זאת בעיה גדולה להזמין מאמאזון מוצר שהם לא מוכרים באופן ישיר.
אז אני מציע לכם לחכסוך כאב ראש ופשוט להוריד ולהנות(גם ככה הוא לא יראה אגורה מדיסק משומש שתיקנו).


האלבום מקבל 4 כוכבים הנה השירים הטובים:
RECOGNIZE & REALIZE (PART I)
USUAL SUSPECT
EPISODES OF A HUSTLA
RECOGNIZE & REALIZE (PART II)
USUAL SUSPECT (STRETCH ARMSTRONG REMIX)

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה