יום שישי, 27 בפברואר 2009

Hi-Tek - Hi-Teknology - 2001


Hi-Tek - Hi-Teknology - 2001



היי-טק התחיל את הקריירה כראפר אבל לא ראה ממש הצלחה. אבל אחרי שהלך להפיק את האלבום של BlackStar(טאליב קוואלי ומוס דאף) ושל Reflection Eternal(שזה צמד שכולל אותו ואת טאליב קואלי) Rawkus Records היתרשמו מההפקות שלו והחתימו אותו מיד.

שם היי-טק שיחרר את אלבום הבכורה שלו שזה אוסף של הפקות שלו ורק שיר אחד שהוא מופיע בו(אלה אם אני פיספסתי משהו..).
האלבום היה להצלחה אצל המבקרים אבל מכר רק 250 אלף עותקים. היי-טק לא היה מרוצה מהקידום של האלבום שלו ועזב את Rawkus Records.
לאלבום יש סאונד של מיינסטרים ובאותו זמן מופיעים בו הרבה אמני אנדרגראונד וכך יצא שילוב מעולה של שניהם.


1. SCRATCH RAPPING
אינסטרומנטל פשוט של 2 דקות, לא משהו מיוחד.

2.THE SON GOD(COMMON & VINIA MOJICA)
קומון מדבר קצת על הבעיות שיש בקהילה השחורה וניראה שהזמרת שאין לי ממש מושג מי היא לא עושה שם הרבה חוץ מלזמר קצת ברקע.
שיר טוב בכללי והפקה די טובה של טק...ראיתי דברים יותר טובים שלו.

3. GET BACK PART II(TALIB KWELI & DCQ)
ה DCQ הזה נשמע לא רע בכלל! אבל הוא לא ממש משתווה לטאליב קוואלי בשיר.
הביט נשמע טיפה משעמם ומונוטוני אבל 2 הראפרים מפצים על זה יפה מאוד!

4. BREAKING BREAD(DANTE, MAIN FLOW, BRAIN DIGBY JR. & CRUNCH)
האמת אני לא מכיר אף אחד מהראפרים האלה אבל הם בהחלט מספיק את הסחורה! שיר טוב והביט נשמע נהדר.

5. ALL I NEED IS YOU(CORMEGA & JONELL)
קורמגה מדבר על בחורה בשיר הזה. לא מהשירים הכי חזקים שלו אבל בהחלט שיר טוב.
והזמרת הזאת ג'ונל עושה דווקא עבודה טובה.
אחלה שיר!

6. WHERE I'M FROM(JINX DA JUVY)
וגם אותו אני לא מכיר...אבל גם הוא נשמע די טוב. לא בין השירים הכי טובים בינתיים אבל גם בסדר.

7. TONY GUITAR WATSON
אינסטרומנטל של דקה בערך...

8. ROUND & ROUND(JONELL)
זה הסינגל הראשון והכי מוצלח מהאלבום. למרות ההצלחה של הסינגל ג'ונל לא עשתה שום דבר מאז האלבום הזה...
בכל מקרה אני אישית לא חולה על RNB אז הייתי אומר שזה השיר הכי חלש עד עכשיו.

9. GET TA STEPPIN(MOS DEF & VINIA MOJICA)
מה זה לעזאזל?? עד כמה שזכור לי מוס דאף הוא ראפר ולא זמר RNB...
סורי לא הסגנון שלי.

10. THEME FROM HI-TEK(TALIB KWELI)
אני חושב שהשיר הזה היה יכול להיות טוב מאוד אם לא היה קצר כל כך.
בכל מקרה קטע נחמד מאוד(סה"כ 1:48).

11. L.T.H.A(FEAT. SLUM VILLAGE)
כמה זמן כבר לא שמעתי את סלאם ווילאג'...נחמד לשמוע אותם שוב.
הביט זה לא הדבר החזק בשיר אבל שיר טוב בכל זאת.

12. SUDDENLY(FEAT. MOOD)
הנה ההרכב שהי טק התחיל את הקרירה איתם. האמת לא שמעתי מהם שום דבר לפני זה ואני די התרשמתי. גם הביט נותן בראש.
אחלה שיר!

13. THE ILLEST IT GOES(BUCKSHOT)
תמיד אהבתי את הסטייל ההרדקור של באקשוט שהולך בערך משהו כמו: Fuck all you!
מאוד אהבתי את השיר.

14. HI-TEKNOLOGY(FEAT. JONELL)
הנה האוטרו...מסתבר שהיי טק לא רק מפיק טוב הוא גם יודע מה לעשות עם המיקרופון.
סיום נחמד לאלבום.


מסקנה:
לדעתי האלבום הזה מעולה! הוא פונה לכמה יעדי קהל, לאלה שאוהבים הרדקור,RNB ומשהו קליל יותר כמו קומון או טאליב קוואלי.
מבחינת ההפקות הוא גם מעולה. ההפקות לרוב נשמעות קלילות שיתפסו את האוזן של המאזין הממוצע אז גם פה טק לא מפשל. אם אתם יכולים תקנו את האלבום ולא תתחרטו!

האלבום מקבל 4 כוכבים והנה השירים הטובים:
Get Back Pt. II
Breakin' Bread
All I Need Is You
Where I'm From
L.T.A.H.
Suddenly
The Illest It Gets

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה